Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:57:57 GMT

نریمان‌جهان راهی نفتچی آذربایجان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۷۰۶۷

نریمان‌جهان راهی نفتچی آذربایجان شد

خبرگزاری میزان- سامان نریمان‌جهان با موافقت باشگاه ماشین‌سازی تبریز به باشگاه نفتچی آذربایجان پیوست. تاریخ انتشار: 19:54 - 20 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۳۲۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در پی دریافت درخواست کتبی و پیگیری‌های باشگاه نفتچی کشور جمهوری آذربایجان مبنی بر در اختیار گرفتن سامان نریمان‌جهان، باشگاه پس از انجام بررسی‌های لازم و با توجه به علاقه این بازیکن برای لژیونر شدن، با انتقال وی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ نصیرزاده در این باره گفت: اولویت ما حفظ منافع باشگاه است. در همین راستا با توجه به علاقه‌ای که نریمان‌جهان به لژیونر شدن داشت و با عنایت به اینکه شاید چنین فرصتی برای این بازیکن در آینده فراهم نشود، با انتقال او موافقت کردیم.

وی تصریح کرد: انتقال قبلی پیمان بابایی به‌صورت قرضی و به مدت یک‌ونیم فصل بود که این فصل به پایان می‌رسد و او به ماشین‌سازی برمی‌گردد. در این انتقال علاوه بر تسویه شدن مطالبات نریمان‌جهان از باشگاه، مبلغی توسط باشگاه نفتچی نیز برای صدور رضایتنامه به حساب باشگاه ماشین‌سازی واریز شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نریمان‌جهان در تیم فوتبال ماشین سازی، برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد و گفت: برخلاف آنچه تصور می‌شود، انتقال‌های ما برنامه‌ریزی شده است و اگر پنجره نقل و انتقالات را هم با تأخیر باز کنیم، می‌توانیم سه بازیکن سهمیه فیفا به خدمت بگیریم.

بیشتر بخوانید:
بازگشت هافبک ماشین‌سازی به تمرینات

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز نریمان جهان ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی

پیش از آنکه آلمان تحت پیشوایی هیتلر، جنگ جهانی دوم را آغاز کند، دوره شکوفایی و قدرتی داشت که تصاویر این ویدیو نشانی از آن دوران است. در بخشی از این ویدیو، مراسم اهدای پرچم طلایی به کارخانه هواپیماسازی سیبل فلوگزگورک در هاله را خواهید دید. در دوره ناسیونال سوسیالیسم (نازیسم) به آن دسته از واحد‌های عملیاتی جبهه کارگری آلمان (ده آ اف) که بیش از ۲۰۰ عضو داشتند پرچم رسمی داده می‌شد. این پرچم‌ها پیش‌زمینه سرخی داشتند که در مرکز آن سمبل دا آ اف قرار داشت. (یک چرخ‌دنده سیاه با ۱۴ دندانه که درون آن یک صلیب شکسته بود) از ابتدا هم بسته به نوع واحد این پرچم‌ها، اندکی با یکدیگر تفاوت داشتند، اما در سال ۱۹۳۶ هیتلر برای افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی، نام ناسیونال سوسیالیسم الگو را معرفی کرد. این عنوان به شرکت‌هایی داده می‌شد که توانسته باشند، به بهترین شکل سبک زندگی نازی که رژیم هیتلر پروپگاندای آن را تعریف کرده بود پیاده کنند. اضافه بر این، عنوان در اول می ‌هر سال این واحد، این امتیاز را پیدا می‌کرد که به عنوان یک شرکت الگو، پرچم طلایی دا آ اف را داشته باشد که یک پرچم خاص به شمار می‌رفت. این پرچم تنها یک سال به آن شرکت داده و در سال بعد شرکت الگو دوباره انتخاب می‌شد.

 


ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش

ماشین‌های خودران شاید رویایی است که به اندازه خود وسایل نقلیه عمر داشته باشند. این تصاویری است از یک ماشین خودران که در سال ۱۹۷۱ تهیه شده و نشان می‌دهد که یک خودرو مسیری را بدون راننده و با کمک امواج الکترونیکی و واحد دریافت‌کننده‌ای که در جلو آن نصب شده طی می‌کند. این اولین نمونه از ماشین خودران را که شاید اولین گام در مسیر رسیدن به تکنولوژی‌های پیشرفته امروزی باشد در ویدیو تابناک ببینید.

 

 

زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری

رفیق بهاءالدین حریری (ابو بهاء) مشهور به رفیق حریری، سیاست‌مدار، نخست‌وزیر و فعال اقتصادی لبنانی _ سعودی بود. وی طی دو دوره بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ و از ۲۰۰۰ تا استعفایش در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۴ نخست‌وزیر لبنان بود. او رهبری پنج کابینه در دولت لبنان را طی دوران مسئولیتش برعهده داشت. در ۱۴ فوریه ۲۰۰۵ بر اثر انفجار بر سر راه کاروان موتوری‌اش در بیروت به قتل رسید. حزب‌الله با استناد به تصاویر ویدئویی از تحرکات هوایی اسراییل بر فراز بیروت در مسیر حرکت رفیق حریری و نیز حضور «غسان الجد» یک روز قبل از ترور در محل جنایت، تاکنون اسرائیل را مسئول این ترور می‌داند، اما در ادامه اسنادی منتشر شد که از نقش عربستان در این ترور حکایت داشت. حریری خواستار خروج سوریه از خاک لبنان بود و همین باعث شد سوریه نیز در معرض اتهام قرار بگیرد و پس از ترور رفیق حریری، ارتش سوریه تحت فشار افکارعمومی، خاک لبنان را پس از سه دهه ترک کرد. پس از این اتفاق، اسرائیل به لبنان حمله کرد که جنگ ۳۳ روزه رقم خورد. زنجیره این اتفاقات را در تابناک می‌بینید.

 

 

قطارهای شهری را چگونه می‌شویند؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که قطار‌های شهری و ترن‌های مترو چگونه تمیز می‌شوند؟ در این ویدیو چگونگی شست و شوی آنها را می‌بینید.

 

 

تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K

وقتی جهان را از بالا نگاه کنید، این کره خاکی را از زاویه‌ای دیگر تماشا می‌کنید که می‌تواند شگفتی تازه‌ای در مواجهه با شکوه هستی برای هر تماشاگری رقم بزند. برش‌هایی از گوشه گوشه زمین را با کیفیت 4K در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی