Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در عصر پر حاشیه روز جمعه خود با اظهارات تندی نسبت به صحبت های آذری واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال بعد از انتشار اسناد توافق خود با باشگاه کیپ تاون، عصرجنجالی روز جمعه خود را با واکنش به صحبت های سعید آذری بی آنکه نامی از او برده شود، ادامه داد.


مدیرعامل فولاد خوزستان که با شکست دادن استقلالی ها در پرونده انتقال پاتوسی، عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشت، درباره برخی موضوعات از جمله عدم مشکل تحریم برای انتقال پول به خارج از کشور به باشگاه استقلال طعنه زد که این موضوع با واکنش آبی ها رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی ها در بیانیه خود که با تیتر "درباره یک عوام فریب" روی خروجی این باشگاه رفته است، نوشتند:

 

اگر ادعای حرفه‌ای‌گری دارید، چطور به خود اجازه می‌دهید تا این حد درباره امور داخلی باشگاه استقلال صحبت کنید؟ آیا غیر از این است که همیشه  همین قدر غیرحرفه‌ای و متخلف بوده‌اید اما به لطف اینستاگرام و پوپولیسم حاکم بر فضای هواداری و بی‌اطلاعی مردم نسبت به مدیریت‌ پُر حرف و حدیث در باشگاه‌های بدون تماشاگر و ثروتمند تا توانستید برای خود جایگاه جعلی و دروغین ساختید؟

 

در شرایطی که عوام‌فریبی‌تان به کمک رسوایی‌های پرتعداد مدیریتی درباره ورود و خروج بازیکنان خارجی (مبتلا به هپاتیت) آمده است، هشدار می‌دهیم که از اظهار نظر درباره امور داخلی باشگاه استقلال خودداری کنید.

 

مدیری که نمی‌داند واریز مستقیم پول به بانک‌های اروپایی (و نه بانک‌های آسیایی و آفریقایی) تحت شدیدترین تحریم‌هاست، چطور به خود اجازه دخالت در امور رقیبان را می‌دهد؟


اگر هم از این مشکلات باخبر هستند، پس ژست صداقت این کاسبان لایک و فالوئر دروغی بیش نیست. کاسبانی که دم از استقلالی بودن می‌زنند اما به همان اندازه که برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال موج رسانه‌ای راه انداختند، به خاطر فتح صندلی مدیریت در باشگاه رقیب تهرانی هم خودشان را متعصب و هوادار نشان دادند! زمانش رسیده که دست از دلالی عاطفی برای فریب هواداران استقلال بردارید که در صورت تکرار، این بار به طور مستقیم و شفاف درباره عوام‌فریبی شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

فولاد خوزستان استقلال تهران سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال تهران سعید آذری مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه

استقلالی ها اعتراض شان نسبت به واگذاری این باشگاه به یکی از بانک ها را در توییتر نشان داده اند. 

طرفداران | هواداران استقلال در توییتر، طوفان به پا کردند.

قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طی روزهای آینده به شکل رسمی به دو بانک واگذار شوند و از قرار معلوم بانک تجارت خریدار سهام باشگاه استقلال خواهد بود. 

از سوی دیگر گویا قرار است باشگاه پرسپولیس به بانک ملت برسد. 

همین موضوع باعث اعتراض هواداران استقلال شده و آن ها اعتقاد دارند فرآیند واگذاری عادلانه نیست. 

در همین راستا هواداران استقلال با هشتگ واگذاری عادلانه در توییتر، اعتراض خودشان را نشان دادند.

در کمتر از چند ساعت این هشتگ تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!