Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس گفت: بارندگی شدید که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در برخی از نقاط هرمزگان را به دنبال داشت، موجب تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در ۱۰ شهرستان این استان شد.

« رضا مدرس »، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به دنبال بارندگی های شدید که از شب گذشته در استان هرمزگان شروع و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، مدارس شهرستان های مختلف استان به جز شهرستان های ابوموسی، پارسیان و حاجی آباد فردا تعطیل می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، به منظور جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و با تصمیم ستاد مدیریت بحران مناطق و شهرستان ها، مدارس شهرستان های بندرعباس، میناب، سندرک، هرمز، فین، رودان، خمیر،شهاب و قشم در تمامی مقاطع تحصیلی(پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و هنرستان ها) در روز شنبه مورخ 21دی ماه 98 در شیفت کاری صبح تعطیل است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ادامه داد: کلیه مدارس شیفت صبح و عصر شهرستان های جاسک، شیبکوه، جناح، بستک و بشاگرد تعطیل است.

 

وی اضافه کرد: کلیه مدارس شهرستان بندر لنگه به استثنای مدارس متوسطه شهر بندر لنگه و کنگ تعطیل است.

 

مدرس افزود: نکته قابل اهمیت این است که امتحانات نهائی (بزرگسالان) فردا شنبه 21 دی ماه مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد و فقط امتحانات غیر نهائی لغو شده است.

 

وی عنوان کرد: تعطیلی مدارس در شیفت بعد از ظهر روز شنبه 21 دی ماه متعاقبا اعلام می شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بابیان اینکه امتحانات دانشگاه آزاد واحد قشم، بندرعباس، رودان، بندرلنگه تعطیل است اما امتحانات دانشگاه پیام نور طبق برنامه همزمان با سراسر کشور فردا در استان هرمزگان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی مسجد سردار حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بارندگی و سیلاب تعطیلی مدارس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

کد خبر 6079462

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟