Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:31:55 GMT

عنوان چهارمی وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۷۶۰۳

عنوان چهارمی وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی

آذربایجان‌شرقی به رتبه چهارم وزنه‌برداری کشور رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آذربایجان‌شرقی با درخشش وزنه‌برداران خود به مقام چهارم تیمی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور

(انتخابی تیم‌ ملی‌) دست یافت.

این رقابت‌ها دومین دوره یادواره استاد بهمن‌ مطلق و‌ گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی به میزبانی اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پاکار، حسین رضوی و امین بوکان با کسب مدال‌های رنگارنگ در یکضرب، دوضرب و مجموع ۴۰۹ امتیاز برای استان کسب کردند.

در رقابت‌های انفرادی، حسین رضوی در دسته ۵۵ کیلوگرم در یکضرب ۸۶ کیلوگرم، مدال برنز و در دوضرب۱۱۰ کیلوگرم، مدال طلا و در مجموع با ۱۹۶ کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد.

حسین پاکار در دسته ۶۷ کیلوگرم با اقتدار تمام موفق به تصاحب مدال طلای یکضرب، دوضرب و مجموع شد. پاکار موفق شد وزنه ۱۳۰ کیلوگرمی را در یکضرب و ۱۵۵ کیلوگرمی را در دوضرب بالا برده و در مجموع ۲۸۵ کیلوگرم را بلند کرد.

امین بوکان ورزشکار میانه‌ای استان هم در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، برنز یکضرب با وزنه ۱۶۱ کیلو و برنز دوضرب با وزنه ۱۹۸ کیلوگرم را کسب کرد تا در مجموع ۳۵۹ کیلوگرم و کسب مدال برنز در جایگاه دوم بایستد.

اعضای تیم آذربایجان‌شرقی، حسین رضوی، سالار مرادی، حسین پاکار، حسین مختاری، عرفان مرادی، تورج اجلی، امین بوکان و ظهیر خدادادی و مربیان، مصطفی مرادی و بهبود نعیمی به سرپرستی حامد دیبامهر در این مسابقات شرکت کردند.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از ۱۷دی ماه به میزبانی اهواز برگزار شد و آذربایجان‌شرقی با ۷ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزنه برداری شهید تبریز فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان

روزبه صفری بوکسور بهشهری در پیکار‌های بین المللی بوکس قرقیزستان در وزن ۹۲+ کیلوگرم روزبه صفری، عنوان سوم را به دست آورد.

وی پس از کسب پیروزی الیم بیکو از قرقیزستان مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد.

صفری در حالی که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد که یک نشان برنز از مازندران هم در میان آن بود.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند و روزبه می‌خواهد مثل مربی بابلسری تیم ملی مهدی طلوتی، جاسم دلاوری و انوشیروان نوریان، از جمع بوکسور‌های مازنی در تاریخ المپیک‌ها باشد که روی رینگ پاریس مشت می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی