Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز راشدی، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:از زمان اعلام آماده باش از سوی ستاد مدیریت بحران استان، تمامی نیرو‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به حالت آماده باش قرار گرفته اند.

فریبرز راشدی، با اشاره به آمادگی همه جانبه پرسنل مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان برای حضور و خدمات رسانی در هر حادثه، از مردم در خواست کرد تا در صورت بروز هر گونه حادثه، موارد را با شماره ۱۱۵ جهت دریافت خدمات سریع، اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  خاطرنشان کرد: تاخروج سامانه بارشی از استان، حالت اماده باش، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی فوریت های پزشکی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش قدس خراسان، سید حمید حسینی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه وحشتناک چهار نفر بود که با کمال تاسف ۲ نفر از آنان قبل از رسیدن اورژانس جان باختند.

وی گفت: سایر مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی نسبت به رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی نظیر رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی برای پیشگیری از حوادث ترافیکی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • مراجعه بیش از ۵۹ هزار نفر به اورژانس‌های ایلام
  • آماده‌باش پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان