Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@10:18:18 GMT

ژاوی، گزینه مربیگری بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۸۲۳۳

ژاوی، گزینه مربیگری بارسلونا

یک روز پس از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و ناکامی در رسیدن به دیدار فینال، مدیران این باشگاه با ژاوی هرناندس، سرمربی کنونی السد قطر دیدار کردند. این سفر البته از پیش تعیین شده و به منظور بررسی وضعیت عثمان دمبله بوده که در حال حاضر در آکادمی اَسپایر قطر در حال ریکاوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «رادیو کاتالونیا»، کارسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به همراه اریک آبیدال، مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسا امروز (جمعه) در دوحه با ژاوی هرناندس ملاقات داشته‌ و احتمال حضور وی روی نیمکت آبی‌واناری‌ها در آینده‌ای نزدیک را جویا شده‌اند. این ادعا در حالی مطرح شده که جایگاه ارنستو والورده به خاطر نتایج پرفراز و نشیب کاتالان‌ها در فصل جاری، متزلزل است.

سرمربی کنونی السد قطر که بین سال‌های 1991 تا 2015 (با احتساب دوره حضورش در تیم‌های آکادمی بارسلونا) عضو بارسا بود، هیچگاه نتوانسته علاقه‌اش به سرمربیگری آبی‌واناری‌ها را پنهان کند.

بارسلونا در چهار بازی اخیر لالیگایی خود تنها یک بازی را با برد به پایان برده است. «رادیو کاتالونیا» پیش از این خبر داده بود، روز دوشنبه هفته پیش‌رو قرار است جلسه‌ای سرنوشت‌ساز بین مدیران باشگاه بارسلونا برگزار شود و در آن در خصوص اخراج یا ادامه همکاری با والورده تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ژاوی بارسلونا السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!

مدافع مکزیکی نتایج خوبی در تیم ب بارسلونا گرفته و از نظر رئیس باشگاه گزینه ایده‌آلی برای جانشینی ژاوی است.

طرفداری | رئیس بارسلونا یکی از حامیان سرسخت مدافع سابق بلوگرانا به جای ژاوی به عنوان سرمربی است.

به گزارش اسپورت و موندو دپورتیوو، شکست بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن ممکن است تبعات فراتر از مسائل اقتصادی داشته باشد. در حالی که این حذف از نظر اقتصادی نیز برای باشگاه پرهزینه خواهد بود، چراکه بارسلونا فرصت حضور در جام باشگاه‌های جهان را از دست داده است، اما این نتیجه ممکن است تضمین کننده پایان کار ژاوی در بارسا باشد. هرچند مربی اسپانیایی پیش از این در سال جاری میلادی تمایل خودش به جدایی را اعلام کرده بود، اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که در صورت صعود بارسلونا به نیمه‌نهایی، ممکن است او نظر خودش را تغییر دهد. با این حال، با حذف بارسلونا، بعید به نظر می‌رسد که ژاوی تصمیم خود را عوض کند. به این ترتیب، باشگاه بارسلونا بار دیگر باید به دنبال مربی جدیدی باشد.

بیشتر بخوانید: چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟

خوان لاپورتا حامی بزرگ رافا مارکز

در حالی که در ماه‌های گذشته شایعاتی مبنی بر تمایل بارسلونا به جذب مربیان مختلف در سراسر اروپا به گوش می‌رسید، اما این باشگاه یک گزینه داخلی نیز در اختیار دارد؛ رافائل مارکز. این مدافع مکزیکی سابق، مدتی است که هدایت تیم بارسلونا اتلتیک را بر عهده دارد. او به خاطر نقش کلیدی خود در پرورش استعدادهای جوان، از جمله پائو کوبارسی، مورد احترام بسیاری است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، یکی از بزرگترین حامیان مارکز در میان گزینه‌های جانشینی ژاوی به عنوان سرمربی جدید است. لاپورتا معتقد است که تجربه کار با تیم‌های پایه برای هر مربی بارسلونا ضروری است. این موضوع در مورد مربیان گذشته مانند لوئیز انریکه و پپ گواردیولا که هر دو به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند، صدق می‌کند. در مقابل، ژاوی این تجربه را نداشت.

به همین دلیل، لاپورتا معتقد است که رافا مارکز می‌تواند گزینه جذابی برای بارسلونا باشد. این مربی مکزیکی به خوبی با محیط بارسلونا آشناست، چراکه سابقه بازی در این باشگاه را دارد و در حال حاضر نیز هدایت تیم ب بارسلونا را بر عهده دارد. بارسلونا از عملکرد مارکز در تیم‌های پایه نیز راضی است. به نظر می‌رسد توانایی مارکز در پرورش استعدادهای جوان، او را به بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی در فصل آینده تبدیل می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟