Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا همچون مورد مگوایر، یونایتد سراغ هدف قبلی خود برگشته است و این انتقال را در همین ژانویه نهایی خواهد کرد. 

طرفداری- ریو فردیناند نتوانست خوشحالی خود از خبر انتقال قریب الوقوع برونو فرناندز به منچستریونایتد را در توییتر پنهان کند. 

منچستریونایتد که در فصل جاری از نداشتن هافبکی طراح در ترکیب ثابت خود رنج برده است، در تلاش است تا این ضعف را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مرتفع سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌هایی حکایت داشتند که آن‌ها در تابستان گذشته هم برای خرید فرناندز از اسپورتینگ اقدام کرده‌اند ولی این بار با جدیت بیشتری به دنبال نهایی کردن این انتقال هستند. در همین راستا فلیپه دیاز (خبرنگار پرتغالی) گفته است اسپورتینگ لیسبون به دلیل مشکلات مالی شدیدا به پول نیاز دارد و بنابراین مشکلی با صدور رضایتنامه فرناندز و بی اعتنایی به بند فسخ 100 میلیون یورویی او نخواهد داشت. 

در همین حال فردیناند در توییتر به شکلی که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، بی قراری خود برای نهایی شدن این انتقال را ابراز کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید

هافبک آرژانتینی چلسی به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش ایسنا، انزو فرناندز یکی از بازیکنان اصلی چلسی در فصل جاری بوده است و در دیدار اخیر آرسنال که با شکست سنگین آبی‌پوشان همراه شد در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت.

به نوشته روزنامه دیلی‌میل آسیب‌دیدگی انزو فرناندز در دیدار اخیر برابر آرسنال جدی است و این بازیکن تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. مصدومیت فرناندز از ناحیه کشاله ران است و به این ترتیب او در ادامه فصل نمی‌تواند چلسی بحران‌زده را همراهی کند.

چلسی در فصل جاری با هدایت پوچتینو نتایج کابوس‌واری را کسب کرده است و در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش