Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طی شب گذشته بر اثر شدت بارش برف در جاده مشهد به تربت حیدریه و برعکس سه هزار و ۴۵۰ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی احمدی افزود: شب گذشته در پی تماس با مرکز کنترل هماهنگی شهرستان تربت حیدریه دو پایگاه بین شهری کامه و گرماب و سه تیم امداد از محل شعبه به امدادرسانی افراد گرفتار در برف شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: ۴۵۰ نفر از این افراد در شهر تربت‌حیدریه و سه هزار نفر از مسافران گرفتار در برف در جاده تربت حیدریه به مشهد در مدارس، مساجد و سالن های ورزشی شهر رباط سنگ اسکان یافتند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعدادی از این افراد نیز در روستاهای کامه سفلی و علیا، کسکک و تروسک اسکان داده شدند.
احمدی افزود: با توجه با مسدود بودن مسیر، خدمات‌رسانی جهت توزیع اقلام زیستی توسط نیروهای امدادی در ساعات اولیه اسکان میسر نبود بنابر این پس از باز شدن مسیر، توزیع اقلام امدادی شامل پتو و مواد غذایی در بین مسافران انجام شد.
وی ادامه داد:تمامی نیروهای امدادی هلال احمر در پی اعلام پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر آغاز بارش برف در استان از صبح جمعه در حالت آماده باش قرار دارند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ تخته پتو بین مسافران اسکان داده شده در این جاده توزیع شده است. بارش برف و باران در خراسان رضوی از عصر روز جمعه در خراسان رضوی آغاز شد و طبق پیش‌بینی های اداره کل هواشناسی استان تا پایان روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد. منبع: ایرنا 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز