Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@22:30:34 GMT

نظارتها را به سمت فرایند محوری و هوشمندی ببریم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۰۲۰۵

نظارتها را به سمت فرایند محوری و هوشمندی ببریم

نظم ده با بیان اینکه نظارتها باید به سمت فرایند محوری و هوشمندی برده شود، گفت: بسیاری از فرایندهای ما کماکان سنتی است که باید اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « کاظم نظم ده » در نشست با معاونین و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان یزد خاطر نشان کرد:  باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور افزود: در دفتر مدیریت عملکرد سیاست ما باتوجه به سیاست های سازمان در راستای شفاف سازی، سلامت اداری و مبارزه با فساد است.

نظم ده گفت: طبق آمار و اطلاعات در انتهای سال 97 که از سوی سازمان آمار، سازمان امور استخدامی و چند تا از دانشگاه ها انجام شد در ارتباط با بحث رضایتمندی مراجعین از دستگاه ها و سلامت دستگاه ها، سازمان بهزیستی جزء دستگاه های خوب و در مجموع یک سازمان سالمی هست.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری بیش از 93درصد از فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی گفت:  این نشان می دهد که بهزیستی در راستای سیاست های نظام و قانون اساسی حرکت کرده است  و از خیلی از دستگاه ها جلوتر هست.

وی از صدور مجوز بیش از  45 هزار مرکز غیردولتی توسط بهزیستی در کشور گفت: در واقع بخش خصوصی بیش از بودجه سی سال سازمان بهزیستی را آورده و کار سازمان را انجام داده و در واقع خیلی کار بزرگی انجام شده است.

نظم ده افزود: بخش غیردولتی با به کارگیری نیروی انسانی در این مراکز نه تنها باری بر روی دوش دولت نگذاشته بلکه بار بزرگی رو از روی دوش دولت برداشته و اشتغال ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد:  باید کارهای خوب انجام شده را پایش و ثبت کنیم و با اصلاح فرایندها نظارت کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی بهزیستی یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا در واکنش به گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در صحن شورا گفت: بهزیستی پس از سن ۱۸ سال پذیرای معلولان نیست و خانواده‌ها نیز توان نگهداری این افراد را ندارند و این موضوع مشکلاتی ایجاد کرده که بهزیستی در این باره باید اقداماتی انجام دهد. سوده نجفی همچنین گفت: سازمان بهزیستی بر اساس قانون موظف است در همکاری با شهرداری و دیگر نهاد‌ها و استفاده از توان مددکار‌های اجتماعی برای شناسایی، جذب، پذیرش و توانمندسازی کودکان کار در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر اقدام کند، اما همچنان شاهد حضور کودکان کار در خیابان‌ها و مشکلاتی هستیم که ایجاد می‌کنند. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا هم در جلسه امروز شورا خواستار ایجاد سرپناهی برای بانوان قربانی خشونت خانوادگی شد و گفت:خشونت‌های خانوادگی یکی از مسائلی است که زنان آسیب بیشتری از آن می‌بینند و نیازمند ایجاد فضایی برای استفاده این بانوان هستیم. نرگس معدنی پور همچنین برتحقق شهر سالمند تاکید کرد. رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران هم در جلسه امروز بر توجه سازمان بهزیستی به مطالبات خانواده‌های دارای افراد معلول ذهنی تاکید کرد و گفت: افراد دارای معلولیت ذهنی به حاشیه رانده شده اند درحالی که خانواده‌های آنها انبوهی از مطالبات و مشکلات دارند. زهرا شمس احسان همچنین به معاونت شهرسازی درباره مناسب سازی شهرتهران برای معلولان تذکر داد و افزود: هیچ فضای عمومی برای افراد دارای معلولیت و ساماندهی وضع شهر برای معلولان جسمی و حرکتی پیش بینی نشده و ما هنوز ضوابط لازم برای اینکه بدانیم معابر و پارک‌ها را چگونه باید برای معلولان ساماندهی کنیم، نداریم در حالی که این موضوع باید یکی از دغدغه‌های معاونت شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی باشد. عضو شورای شهر تهران همچنین گفت: مدیریت شهری و سازمان بهزیستی برای تحقق شعار سال می‌تواند سازوکار‌های کارآفرینی را برای اقشاری همچون زنان سرپرست خانوار با اقدامی مشترک ایجاد و فرایندی تعریف کنند تا زنان به زنجیره اقتصادی متصل شوند. احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا هم در این نشست گفت: برخی اقدامات شهرداری بمنظور مناسب سازی پایتخت برای معلولان اطلاع رسانی نشده به عنوان مثال پارک شریعتی در پایان دوره چهارم مدیریت شهری کامل مناسب سازی شده و تمام فضا‌ها برای استفاده معلولان آماده سازی شده بود.

دیگر خبرها

  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • افراد از مراکز بهزیستی ترخیص نمی‌شوند تا به استقلال برسند
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند