Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سردار کارگر گفت: در سال گذشته هفت میلیون نفر به اردوی راهیان نور رفتند.
سردار سرتیپ بهمن کارگر درباره نمایشگاه کوچه پایداری افزود: این نمایشگاه برای یکسال عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور است که امسال با یک شکل و شمایل دیگر و متفاوت از سال گذشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در حوزه کتاب و کار‌های هنری ابتکار بسیار خوبی شده است به طوری که ما امسال هر کدام از استان هایمان 50 عنوان کتاب را به چاپ رسانده اند و این در واقع یک تحول اساسی در موضوع کتاب است. رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا قبل از سال 93 در طول 20 سال 700 عنوان کتاب چاپ کرده بود، اما از سال 93 ظرف 5 سال گذشته حدود 5 هزار عنوان کتاب را به چاپ رسانده است.
وی گفت: در موضوع اسناد و مدارک نیز الحمدالله توفیقاتی بوده است که تقریباً 25 میلیون سند را توانستند جمع آوری کنند و اکنون سازماندهی می‌کنند.
سردار کارگر افزود: در حوزه راهیان نور الحمد الله رشد خوبی را داشتیم به طوری که اکنون راهیان نور 365 روز سال انجام می‌شود و سال گذشته نیز هفت میلیون نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که حدود 80 درصدشان جوان‌های بین 15 تا 30 سال بودند.
وی به صدا و سیما گفت: در بحث فضای مجازی نیز کار‌های بسیار خوبی انجام گرفته است ما امسال ان شاء الله تا دهه فجر 9 موزه دفاع مقدس را در 9 استان افتتاح خواهیم کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: در نمایشگاه امسال در حوزه فضای مجازی کار ارزنده‌ای صورت گرفته است، از جمله اینکه در حوزه فضای مجازی در ارتباط با واقعیت‌های مجازی کار‌های قشنگی صورت گرفته است. همچنین یکی از کار‌های دیگری که صورت گرفته این است که تمام موزه‌های ما در سراسر کشور به صورت دیجیتال راه اندازی می‌شود که می‌توان از طریق اینترنت وارد شد و موزه‌های ما را به صورت مجازی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمد اله‌یاری با بیان اینکه ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند، اظهارداشت: ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز- چهارشنبه- ۲۹ فروردین ماه- تا پایان روز شنبه- اول اردیبهشت ماه- فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی درباره متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

اله‌یاری افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، در صورتی که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی