Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@15:39:23 GMT

کشف 24 تن چوب قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۱۱۱۳

کشف 24 تن چوب قاچاق

فرمانده انتظامی رودبار از کشف 24 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "حمیدرضا فیضی" با اعلام این گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر 24 تن چوب قاچاق کشف شد گفت: در این راستا دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فیضی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده 480 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت از منابع طبیعی خودرو فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند.

به گفته او ماموران پس از بررسی، محل نگهداری سیگار‌های قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و بازرسی به‌عمل آمده از مغازه تعداد ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهروموم مغازه گفت : در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد