Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، در گزارش سربازرس کل وزارت دادگستری آمریکا به شدت از نحوه رسیدگی اف.بی.آی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا انتقاد شده است.

این گزارش ۳۰ صفحه‌ای که به دادگاه نظارت اطلاعات خارجی ارائه شده به معنای تضمین این مساله است که برنامه‌های شنود باید از نزدیک و به صورت دقیق و پیش از ارائه شدن برای تاییدیه از سوی یک قاضی مورد بررسی قرار گیرند و شامل اطلاعات دقیق درباره اعتبار و منابع بالقوه شوند که عاملان به آنها تکیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اف.بی.آی گفته که آموزش‌های بیشتر برای عاملان این اداره در نظر گرفته می‌شود.

این تغییرات یک ماه پس از آن ارائه شد که قاضی ارشد دادگاه نظارت در یک دستورالعمل بی سابقه عمومی به اف.بی.آی دستور داد تا اعلام کند چگونه کمبودهای مشخص شده در گزارش ناظر بر تحقیقات این اداره را که به روسیه و کمپین انتخابات ۲۰۱۶ ترامپ مربوط می‌شود، جبران می‌کند.

در گزارش سربازرس کل آمده که برنامه‌های اف.بی.آی برای شنود "کارتر پیج"، معاون سابق کمپین انتخاباتی ترامپ، اطلاعات درباره اعتبار منابعی را که بر آن تکیه دارد، حذف کرده است. همچنین این ادعا وجود دارد که وکیل اف.بی.آی ایمیلی را که در ارتباط با یکی از این برنامه‌ها مورد استفاده قرار گرفته، تغییر داده است.

در پاسخ، FBI جمعه اعلام کرد که در حال تهیه چک لیستی است که در طی مراحل درخواست تکمیل می‌شود تا اطمینان حاصل شود که کلیه اطلاعات مربوط به قابلیت اطمینان یک منبع و سوگیری یا انگیزه احتمالی آن به دادگاه اعلام شده است. اداره تحقیقات فدرال همچنین در حال بازنگری در فرم مورد استفاده برای درخواست و تجدید نظارت به منظور استخراج اطلاعاتی است که می‌تواند علت احتمالی را تحت تأثیر قرار دهد.

برخی از دموکرات‌ها که پیشتر نسبت به اقدامات هنگفت نظارتی تردید داشته‌اند، باز هم نگرانی خود را ابراز کرده و در عین حال، متحدان جمهوری خواه ترامپ گزارش را نگه داشتند تا به بررسی این مساله بپردازند که عاملان اف.بی.آی پا را فراتر از ماموریت‌ها و وظایف خود گذاشته و به صورت ناعادلانه با معاون کمپین ترامپ رفتار کردند.

دادگاه نظارت به اف.بی.آی این اجازه را داده که با حکم قضایی در خاک آمریکا از افرادی که گمان می‌رود عاملان قدرت خارجی هستند، شنود کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار ‏بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث ‏اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این ‏مربی بارسا است. ‏

بنابر روایت ورزش سه، اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن ‏است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل ‏صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل ‏صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.‏

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس ‌‏۳-۲ برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین ‏بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا ‏شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل ‏خشمش در کنار زمین نبود. ‏


از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها ‏فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی ‏که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست. ‏

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور ‏می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت: ".... سر به سر ‏من نذار عوضی .... باشه، کارت بده .... آهای داور چهارم، این ... چه ‏غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟ .... همه‌تون از دم آشغال هستید ....". ‏

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های ‏اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی ‏تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که ‏در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد گرفت؟

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896809

دیگر خبرها

  • ویدئو | خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فیلم/ خودسوزی یک نفر مقابل دادگاه ترامپ
  • (ویدئو) خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!