Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران محمدرضا تابش، اظهار کرد: مجددا به خانواده‌های داغدار و مصیبت‌زده جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی عرض تسلیت دارم ما سال‌هاست که فریاد می‌زنیم یکی از علل نارضایتی مردم ساختارهای فرسوده است که نیاز به اصلاحات اساسی دارد اما ما را با ضدیت با نظام متهم می‌کنند.
وی ادامه داد: آنچه تجلی تجلی آن را در سقوط هواپیمایی اوکراینی دیدیم بارها خود را در حوادث مشابه نشان داده است چرا عبرت نگرفته و نمی‌گیریم؟ چرا به فکر چاره‌جویی نیستیم؟ چرا مصلحت‌سنجی‌های بی‌حاصل  اعتماد عمومی را به باد داده است؟ این مردم چه گناهی کرده‌اند که ما مسئولانشان هستیم آنها منابع، امکانات و مقدرات کشور را به دست ما سپرده‌اند تا برایشان عزت، رفاه، آسایش و آرامش به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفم اذعان کنم در برخی تصمیم‌گیری‌ها، علم و تخصص به کنار نهاده می‌شود و مصلحت سنجی‌های عافیت طلبانه و بعضا چاپلوسانه و احساسی جای خود را به اتخاذ تصمیمات بر مبنای علم و منطق می‌دهد. مردم نجیبانه از کنار حوادث آبان‌ماه گذشتند و در تشییع پیکر قاسم سلیمانی به میدان آمدند و روح وحدت و همدلی ملی را در جامعه متجلی کردند.
تابش اظهار کرد: باید در این حادثه که وجهه بین‌المللی کشور را خدشه‌دار و قلوب ایرانیان را جریحه‌دار کرد عزا و تعطیلی عمومی اعلام کنیم و تشییع باشکوهی برای قربانیان این حادثه تاسف‌بار برگزار شود. شاید این اقدام بتواند در دلجویی از مردم و کاهش دردهای آنها تاثیری داشته باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: می‌خواهیم به فوریت، علت حادثه و مقصرین به پیشگاه ملت معرفی و مجازات شوند. مقامات و مسئولان نظامی و اجرایی که از دقایق اولیه حادثه می‌دانستند چه رخ داده باید مجازات شوند. انتساب هر موضوع و قضیه‌ای به دشمن کارساز نیست ما باید به فکر چاره‌جویی‌های اساسی برای اعمال مدیریت‌های کارآمد باشیم.
وی پنهان‌کاری را نابخشودنی و تاثیر آن را از بمب و موشک مخرب‌تر توصیف کرد و گفت: در این حادثه یک چشم ما گریان برای از دست دادن این انسان‌های شریف، بافضیلت، مظلوم و بی‌گناه و چشم دیگر ما گریان از ناکارآمدی‌ها و پنهان کاری هایی است که وجدان جامعه را می‌آزارد.
تابش در پایان یادآور شد: همانگونه که مجلس در حمایت از نیروهای مسلح و نفی تحریم‌ها و مقابله با ترفندهای آمریکا سنگ تمام گذاشت باید برای ملتی که ولی نعمت ما هستند به میدان بیاییم و در دفاع از حقوق آنها جانانه اقدام کنیم. جلوی ضرر را از هر جا بگیریم منفعت است. مجلس باید سررشته امور را به دست بگیرد و در دفاع از حقوق مردم و قرارگرفتن امور بر مدار علم و عقلانیت و قانونمداری، نقش آفرینی کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فراکسیون امید عزای عمومی تعطیلی پنهان کاری هواپیمای اوکراینی هدف غیر عمد غیر عمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد