Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی جزئیات امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در ۲۴ استان متأثر از برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی را تشریح کرد. مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره امدادرسانی هلال احمر در مناطق درگیر برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی تا ساعت ٦ صبح امروز اظهار کرد: در ساعات گذشته ٢٤ استان کشور از جمله آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان درگیر سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۹۱ تیم متشکل از ۴۵۳ نفر امدادگر هلال احمر در ٢٣ شهر و روستا و ٤١ محور کوهستانی به ٣٢٠٦ نفر امدادرسانی کردند و ۳۴۸ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند.

سلیمی گفت: ۲۷۶ خودرو از کولاک و برف رهاسازی شدند و آب ۷۴ منزل مسکونی نیز تخلیه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات برف و کولاک آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد

سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۲۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر سیستان و بلوچستان به ۴۰هزار و ۹۳۴ نفر در قالب ۹ هزار و ۱۷۰ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۶۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، چهار هزار و ۵۸۹ تخته پتو، ۲ هزار و ۷۵۳ تخته موکت، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و در مجموع هفت هزار و ۲۸۹ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری