Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی از جی‌پلاس صحبت می‌کنیم؛ مفاهیم مختلفی همچون برند ایرانی، کیفیت و خودکفایی به ذهنمان خطور می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گلدیران، شرکت پرآوازه گلدیران این روزها سر و صدای زیادی به‌پاکرده و جی‌پلاس به‌عنوان برند انحصاری و ملی گلدیران به‌تازگی از سبد محصولات جدیدش رونمایی کرده است.

جی‌پلاس، قهرمان تازه‌نفس

بعد از سال‌ها همکاری نزدیک گلدیران با برند ال‌جی، در ابتدای سال ۹۸، شاهد تولد برند ایرانی جی‌پلاس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد جی‌پلاس با تولید و عرضه تلویزیون با استقبال بالایی روبه‌رو شد و پس از گذشت تنها چند ماه، در مراسمی که در تاریخ ۱۰ دی‌ماه در آرت گالری باروک برگزار شد؛ ۱۳ محصول جدید نیز در جمع مدیران ارشد و اصحاب رسانه به معرض ‌نمایش گذاشته شد.

جی‌پلاس، خلق یک ارزش است

جناب آقای تنهایی، قائم‌مقام هیئت‌مدیره گلدیران، جی‌پلاس را تبدیل تهدید به فرصت معرفی کردند و در ادامه فرمایشات وی، جناب آقای کائینی مدیرعامل گلدیران، جی‌پلاس را قول‌وقرار گلدیران به مشتریان تعریف کردند. در واقع جی‌پلاس بعد از اعمال فشارهای بین‌المللی در دوران تحریم، با اتکا به تجربه و تخصص بالای گلدیران و کارخانه‌های مجهز این شرکت، به وجود آمد. به همین منظور می‌توان فلسفه این برند را با شعار قهرمان تازه‌نفس تطابق داد. شعاری که به گفته آقای شکرانی مدیر برند گلدیران، جسارت را در همان آغاز مسیر فعالیت با ارائه سبد محصولات متنوع و کامل، به‌صورت ملموس و عینی به‌خوبی ثابت کرد. همچنین جناب آقای لاهیجانیان معاون بازاریابی و برنامه‌ریزی فروش گروه شرکت‌های گلدیران، جی‌پلاس را آرزوی دیرینه گلدیران برای ایجاد یک برند ملی پرافتخار تعریف کردند که بعد از مدت‌ها برنامه‌ریزی و بهره‌مندی ازنظر و تجربه متخصصان به بازار معرفی و عرضه شد.

در ادامه با سبد محصولات جی‌پلاس بیشتر آشنا خواهید شد:

تلویزیون جی‌پلاس

سری جدید تلویزیون‌های جی‌پلاس، مفهوم هوشمندی و به‌روزرسانی‌های تکنولوژی محور را به‌خوبی ثابت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که بعد از مدت‌زمان کوتاهی شاهد استقبال بسیار بالای بازار از این تلویزیون‌ها بودیم. برخی از امکانات تلویزیون‌های جی‌پلاس شامل موارد زیر است:

تصاویر با کیفیت با رزولوشن UHD  امکان نمایش میلیاردها رنگ غنی  امکان به‌ اشتراک‌گذاری صفحه موبایل اندروید یا IOS با تلویزیون  تبدیل گوشی موبایل به کنترل لمسی تلویزیون  انتقال تصویر و صدای تلویزیون به گوشی موبایل در هر دو سیستم‌عامل اندروید و IOS

یخچال و ساید جی‌پلاس

در این مراسم حاضرین بعد از مشاهده سری تلویزیون‌های جدید، یخچال‌فریزر و ساید جی‌پلاس را بازدید ‌کردند. بدنه شیشه‌ای و درخشان یخچال ساید مشکی‌رنگ جی‌پلاس، همچون ابریشمی در سالن می‌درخشید. در کنار آن، رنگ‌های تیتانیوم، نقره‌ای و سفید نیز دقیقاً مطابق با انواع سلیقه و سبک‌های زندگی خانواده‌های ایرانی بود. می‌توان تصور کرد که یک خانواده ۶ نفره و یا یک خانواده ۲ نفره، هردو، یخچال موردنظرشان را در بین یخچال‌های جی‌پلاس پیدا خواهند کرد. برخی از امکانات یخچال‌های جی‌پلاس شامل موارد زیر است:

موتور قدرتمند اینورتر گردش هوای چندگانه جهت یکنواختی دما در تمام نقاط یخچال و فریزر (Multi Air Flow)  Fresh box برای نگه‌داری انواع مواد غذایی و سبزیجات تازه و فاسدشدنی  یخ‌ساز و آبریز بادوام

ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی جی‌پلاس

ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی از دیگر محصولات جدید جی‌پلاس هستند و در گفتگویی که با خانم مهاجری مدیر بازاریابی محصول جی‌پلاس، داشتیم، ایشان به این موضوع اشاره داشتند که موتور قدرتمند و تنوع امکانات این دو محصول، یک پکیج کامل و دلخواه را به کاربران ارائه می‌دهد.

وجود برنامه‌های متنوع شستشو، ظرفیت ۶ الی ۹ کیلوگرمی، قدرت و استحکام موتور و امکاناتی همچون قابلیت لانژری برای شستشوی لباس‌های ظریف و حساس بانوان، برنامه شستشوی سریع تا ۵۰ درصد کاهش زمان برنامه، شستشوی بهداشتی برای از بین بردن میکروب‌ها، تکنولوژی ضد چروک، قابلیت از بین بردن ۲۴ نوع لکه در کنار چندین امکان دیگر، ماشین لباسشویی جی‌پلاس را در کنار سایر رقبا متمایز می‌کند.

از امکانات ماشین ظرف‌شویی جی‌پلاس می‌توان به قابلیت کاهش مصرف انرژی، زمان و آب مصرفی، موتور هوشمند و قدرتمند Inverter BLDC، امکان شستشوی نیمه فضا برای زمان‌هایی که ظرف‌ها کم‌تر از ظرفیت ماشین هستند، ظرفیت ۱۴ الی ۱۵ نفره و چندین مورد کاربردی دیگر اشاره کرد.

هوای تازه، سهم ریه‌های شماست

به همان نسبت که آلودگی هوا به معضلی جدی برای شهرنشینان تبدیل‌شده است؛ تصفیه هوای جی‌پلاس تسکینی برای رفع این مشکل است. با هر فرمولی که محاسبه کنید؛ این محصول تماماً، مزیت دارد. برخی از امکانات این دستگاه شامل موارد زیر است:

فیلتر قدرتمند هپا برای جلوگیری از ورود ذرات ریز ۵. ۲ میکرونی فیلتر مدرن کربن‌اکتیو برای جذب بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار، غذا و فرمالدئیدها  سنسور تشخیص میزان گردوغبار هشدار تعویض فیلتر توانایی تصفیه فضا تا ۵۲ مترمربع

پرواز بر فراز آسمان تکنولوژی

اما نکته درخشان این مراسم، حضور جی‌پلاس در عرصه کالاهای دیجیتال بود. کالاهایی که کمبود و یا محدودیت‌های آن‌ها را در بازار ایرانی می‌توان کاملاً احساس کرد. ستاره این محصولات، گوشی موبایل هوشمند بود که در دو مدل Q۱۰ و T۱۰ به مخاطبان معرفی شد. امکاناتی نظیر نمایشگر ۳.۶ اینچی قطره‌ای، سخت‌افزارهای روز دنیا و نرم‌افزار اندروید ۹، سنسور اثرانگشت و تشخیص چهره، تصاویر شفاف و رنگ‌های واقعی در نمایشگر IPS و HD، درگاه Type-c و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار در این دو مدل گوشی دیده می‌شد.

سایر کالاهای دیجیتال

البته گلدیران افق‌های دیگری را پیش روی بازار هدف محصولات دیجیتال تصور کرده و در حال حاضر برای تأمین این بازار از محصولات دیگری همچون اسمارت وایت‌برد، مانیتور، کیبورد، ماوس و کامپیوترهای چندکاره نیز رونمایی کرده است.

به گفته آقای آشفته مدیر توسعه کسب‌وکارهای نوین گلدیران، «جی‌پلاس اولین برند ایرانی است که اسمارت وایت‌برد را به‌طور رسمی به بازار عرضه کرده است.» می‌توان تصور کرد که مسیر توسعه گلدیران تنها به این محصولات محدود نمی‌شود و ما در آینده شاهد رشد برندی هستیم که علاوه بر محبوبیت، توانسته بازار بزرگی از کالاهای دیجیتال را پوشش دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلدیران جی پلاس کالاهای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟

آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.

به گزارش ورزش سه، در فضای مجازی شایعه شده آندرتیکر بزودی به ایران می‌آید تا یک برند را تبلیغ کند. گفته می‌شود این تبلیغات یکی از گرانترین تبلیغات تاریخ تلویزیون خواهد بود.

آندرتیکر چندماه پیش به عربستان رفته بود و جام قهرمانی مسابقات ریاض کاپ را وارد زمین کرد.

پیشتر لوئیس فیگو کاپیتان تیم ملی پرتغال و بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید برای تبلیغات به ایران آمده بود.

دیگر خبرها

  • اسطوره کشتی کج جهان به ایران می‌آید؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ساخته می‌شود؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • کشف انبار دپوی لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر