Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: باشگاه ما با دادن مجوز جدایی به خطیبی، آداب حرفه‌ای‌گری را به جا آورد. تاریخ انتشار: 11:30 - 21 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۴۴۱

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، به بررسی اتفاقات جدید اطراف این باشگاه پرداخت و پاسخگوی سوالات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این مصاحبه را می‌خوانید:

جلوی هیچ بازیکنی را نگرفتیم
چند بازیکن از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد داشتند که با ما صحبت کردند و همان ابتدا گفتیم اگر خیر و صلاح به رفتن شما باشد، حتما این مجوز را می‌دهیم. جدایی یک عده از بازیکنان مربوط به مسائل دیگری بود و عده‌ای از آنها هم به خاطر مصلحت باشگاه رفتند. ما به طور کلی جلوی هیچ بازیکنی را نگرفتیم.

دو بازیکن به ما سود رساندند
ما به دو بازیکن اجازه جدایی دادیم که هر دو نفر به باشگاه ماشین‌سازی سود رساندند. نفر اول احمد زنده‌روح بود که حدود یک میلیارد تومان از انتقالش سود کردیم و نفر دوم سامان نریمان‌جهان. این دو اگر می‌ماندند، پولی به ما نمی‌رسید و از طرف دیگر، باید مطالبات گذشته و مبلغ کل قراردادشان را پرداخت می‌کردیم.

سیاست خودمان را پیاده کردیم
در نقل و انتقالات به دنبال سیاست خودمان بودیم تا هم باشگاه متضرر نشود و هم درآمدزایی کنیم. بازیکنانی که رفتند، تنها ۴ ماه دیگر با ما قرارداد داشتند و ممکن بود هر اتفاقی در این مدت رخ بدهد. آنها را به تیم‌های دیگر فرستادیم تا جلوی ضرر را بگیریم و پولسازی کنیم. این سیاست اصلی ما بود.

هافبک کم نداریم
با اینکه دو هافبک را از دست دادیم، اما برخلاف اکثر تیم‌های لیگ برتر، خط میانی تیم‌مان لیست پر و پیمانی دارد و کلی هافبک در اختیار داریم. اصلا از این وضعیت ضرر نمی‌کنیم. البته از حضور در بازار نقل و انتقالات با حکم فیفا محروم هستیم و نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم، اما با توجه به بازیکنانی که داریم، به مشکلی برنمی‌خوریم.

مهاجمان خارجی آقای‌گل می‌شوند
ماشین‌سازی هم مثل سایر باشگاه‌های ایران یکسری معایب و یکسری مزایا دارد. مثلا ما کلی هافبک داریم، اما در خط حمله نیاز به بازیکن داشتیم که فعلا نمی‌توانیم جذب کنیم. در فوتبال ایران، با فقر مهاجم داخلی مواجه هستیم و به همین علت است که مهاجمان خارجی، آقای‌گل می‌شوند. ما هم مثل باقی باشگاه‌ها باید با همین وضعیت کارمان را ادامه بدهیم.

شیخ‌لاری مربی مهمی است
احد شیخ‌لاری انتخاب ما برای جانشینی رسول خطیبی بود. شیخ‌لاری صاحب مدرک درجه الف آسیا است و سوابق درخشانی در فوتبال ایران به خصوص خطه غرب کشور دارد. او مربی مهمی است که توانسته یک تیم لیگ یکی را به لیگ برتر بیاورد و کارنامه‌اش قابل ستایش است. شاید برای مدتی از مربیگری دور بوده یا سرپرست تیم تراکتور شده باشد، اما نمی‌توانیم خدماتش برای فوتبال را نادیده بگیریم. گفتیم برای این ۴ ماه از ایشان در پست سرمربی استفاده کنیم تا فصل به اتمام برسد.

دست‌نشان هم گزینه بود
من مصاحبه خبرگزاری میزان با نادر دست‌نشان (اینجا بخوانید) را مطالعه کردم. حرف‌هایش کاملا درست بود. او نتوانست از باشگاه سپیدرود بابت جدایی، رضایتنامه بگیرد و از این رو، ما به سراغ گزینه‌های دیگری رفتیم. برای دست‌نشان هم آرزوی موفقیت دارم.

جدایی رسول آداب حرفه‌ای‌گری بود
خیلی از مردم هنوز در مورد جدایی رسول خطیبی از من سوالاتی می‌پرسند. من در جواب می‌گویم باشگاه ماشین‌سازی با دادن مجوز جدایی به خطیبی، آداب حرفه‌ای‌گری را به جا آورد. هر مربی دیگری ممکن است پیشنهادی داشته باشد و بخواهد به تیم دیگری برود. ما جلوی هیچ‌کس را نمی‌گیریم.

بیشتر بخوانید:

با استعفای رسول خطیبی از ماشین‌سازی موافقت شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی هوشنگ نصیرزاده ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تولید برق از عکس‌های عشق‌ها و جدایی‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • (ویدئو) تولید برق از عکس‌های عشق‌ها و جدایی‌ها
  • کلیپ خداحافظی تراکتور با پاکو خمز
  • جدایی توافقی خمس از تراکتور
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • جدایی خمز از تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس