Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین زورخانه ای گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در روزخانه شهید نعمت اللهی خرم اباد برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛به همت سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و تلاش سازمان بسیج ورزشکاران استان و هیئت پهلوانی و زورخانه ای  استان،آیین زورخانه ای با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد ،سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان استان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان پهلوانان، ورزشکاران  و جمعی دیگر از مسئولان استانی در زورخانه شهید نعمت الهی خرم آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین قبر نمادین سردار سلیمانی در داخل گود زورخانه ایجاد و با مداحی مداحان اهل بیت مراسم عزاداری برگزار شد.

همچنین در این مراسم حضرت حجه السلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان طی سخنانی به ویژگی های این سردار قهرمان و محکومیت اقدام تروریستی آمریکا پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج علی کریمی مداحان مدیرکل ورزش و جوانان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی