Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:01:24 GMT

محکوم به قصاص ایرانشهری پای چوبه دار بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۳۶۲۰

به گزارش رکنا، محسن گل محمدی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: با تلاش همکاران قضایی ، اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ایرانشهر، مددکاران زندان ایرانشهر و مساعدت و اعلام گذشت اولیای دم مقتول، اجرای حکم قصاص مربوط به فردی که مرتکب قتل شده بود و قرار بود بامداد روز شنبه حکم وی اجرا شود، متوقف و فرد قاتل بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه فرد بخشیده شده جوانی بوده که در سال ۱۳۹۵ و طی یک نزاع خیابانی مرتکب قتل جوان دیگری شده بود، افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌های فراوان انجام شده خانواده مقتول ساعاتی قبل از اجرای حکم قصاص، رضایت خود را اعلام کردند و از حق قصاص خود گذشتند.

گل محمدی تاکید کرد: تلاش و رویکرد دستگاه قضایی و دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان ، ایجاد صلح و سازش و گسترش فرهنگ گذشت در کشور و استان است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان انقلاب خانواده قتل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم

به گزارش همشهری آنلاین، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 847052 منبع: مهر برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد