Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه و سید «علی آقازاده» استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی رحلت آیت‌الله سید «هاشم رسولی محلاتی» را تسلیت گفتند و تاکید کردند که آن مجاهد وارسته عمر پربرکت خود را در مسیر معرفی تعالیم قرآنی، مکتب اهل بیت (ع) و فرهنگ بلند شیعی صرف کرد.

به گزارش برنا از اراک ، در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار این خبرگزاری  قرار گرفت، آمده است:  ارتحال روحانی گرانقدر، یاور  انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله حاج سید «هاشم رسولی محلاتی»، موجب تالم و تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آیت‌الله رسولی محلاتی محقق تاریخ اسلام و حدیث، مولف بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه قرآنی و تاریخ تشیع، مترجم و گردآورنده آثاری در حوزه تاریخ اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و نخستین رییس دانشکده تبلیغ دانشگاه امام صادق (ع) و از جمله اساتیدی بود که از روز اول تاسیس این دانشگاه در کنار مرحوم آیت الله «محمدرضا مهدوی کنی» بود و منشاء خدمات ارزنده فراوانی  از جمله سالها  تصدی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  و نمایندگی دومین دوره مجلس خبرگان رهبری بود.

دری‌نجف‌آبادی و آقازاده ارتحال این عالم ربانی را محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، بیت مکرم ایشان و مردم شریف استان مرکزی بویژه  مردم قدرشناس شهرستان محلات تسلیت گفته و ازاز درگاه خداوند متعال برای آن عالم پارسا علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسلت کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی اهل بیت نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بانوان هنرمند خراسان شمالی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این دیدار ظهر سه‌شنبه در محل سالن سوره حوزه هنری خراسان شمالی برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ارائه نکات مختلف هنرمندان بانو و ارائه گزارش آثار تولیدی خدمت نماینده ولی فقیه در استان از محورهای این نشست خواهد بود.

کد خبر 6079394

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند