Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاریابی گفت: تخصیص سهمیه سوخت ناوگان وانت بار از اول بهمن ماه سال جاری براساس پیمایش ثبت شده در بارنامه خواهد بود.

«فروغ فاریابی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به اينكه مقرر گرديده تخصيص سهميه سوخت به وانت بارها بر اساس پيمايش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذيرد،  لذا كليه رانندگان و مالكين وانت بار براي فعاليت در جاده های برون شهری بايستی اسناد حمل وانت بار شامل كارت هوشمند راننده، كارت هوشمند وانت بار و بارنامه به همراه داشته باشند و در غير اين صورت با متخلفين برخورد قانونيگی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در ماه جاری بنابر اعلام شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ايران و حسب تصميمات متخذه در كارگروه مربوطه برای وانت بارهای كم مصرف 300 ليتر و پرمصرف 400 ليتر به صورت علی الحساب تخصيص داده شد، افزود: لازم به ذكر است در ماه آينده در صورتی كه وانت بارهای بين شهری نسبت به دريافت اسناد حمل (بارنامه) اقدام ننمايند با كاهش سهميه مواجه خواهند شد.

وی گفت: رانندگانی كه تاكنون كارت هوشمنددريافت نكردند بايستی به مراكز مجاز ثبت‌نام مراجعه و نسبت به اخذ آن اقدام نمايند، متقاضيان جهت اطلاع از نشانی مراكز ثبت نام و مدارک مورد نياز میتوانند به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نمايندگی شهرستانها و همچنين سايت سازمان به نشانی www.rmto.irمراجعه نمايند که در حال حاضر نیز كليه زير ساخت های لازم برای فعاليت رانندگان و ناوگان از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم است.

این مقام مسوول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رانندگان مشمول پس از ثبت نام و دريافت رسيد كارت می توانند برای اخذ بارنامه به كليه شركتهای حمل و نقل كالا مراجعه نمايند، اذعان کرد: داشتن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی یا نهضت سواد آموزی، ۲۳ سال سن، دارا بودن گواهینامه رانندگی مجاز و برگ سلامت جسمی و روحی، ارائه گواهی عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه، اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت و دو قطعه عکس را از جمله  مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری است.

فاریابی بیان کرد: همچنین برای اخذ کارت هوشمند ناوگان وانت بار نیز ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز، بیمه نامه شخص ثالث معتبر با برخوداری حداکثر سن ناوگان تا ۲۰ سال، ضروری است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به درگاه اینترنتی www.rmto.ir مراجعه نمایند.

وی در پایان سخنان خود به رانندگان و مالکان وانت بار‌های بین شهری آذربایجان غربی توصیه کرد هرچه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا در ماه‌های آتی از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشکل نشوند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سهمیه سوخت آذربایجان غربی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شده است.

سهمیه‌بندی بنزین بر اساس واریز ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی خودروهای بنزین‌سوز و ۲۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت موتورسیکلت‌ها که از ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره است. همچنین در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت دولت سعی دارد که کارت جایگاه‌های سوخت را بسیار محدود کند و مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

کد خبر 6083170 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • درخواست رسیدگی به وضع نابسامان رانندگان وانت نیسان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد