Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اخلاص تقوا و ایمان شهید سلیمانی نه تنها جهان اسلام بلکه دنیا را به هم ریخت ادامه داد: چهل سال مبارزه و جهاد خستگی ناپذیر کرد، رهبر انقلاب با آن همه مقام معنوی و عظمت روحی می‌فرمایند من در برابر او تعظیم می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد» در نمازگزاران عسلویه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی بشریت بود، کمال انسانیت بود و با این همه خصوصیات والای انسانی بسیار مظلوم بود و در روز قیامت از خداوند شفاعت دوستان و دوستان دوستانش را از خدا می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه عسلویه با ذکر سخنی از حضرت امام ره که فرمودند آن روز که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند و از زندگی ارزنده کوخ نشینی بیرون روند فاتحه کشور خوانده است افزود: رهبر انقلاب هم بارها فرمودند از اشرافی گری دوری کنید و کسانی انتخاب کنید که ساده زیست باشند، بی‌تکلف باشند، فرامین اسلام و نصایح حضرت امام و رهبر انقلاب را به گوش جان قبول کنند و در عمل به آن پایبند باشند، عملاً ساده زیست باشند و دغدغه شأن خدمت باشد نه ریاست و عنوان.

 

هاشمی نژاد به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم اشاره کرد و ادامه داد: در آن دیدار حضرت آقا فرمودند شهید سلیمانی با شهادتش زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید.

 

وی اضافه کرد: برخی افراد مریض و خبیث در داخل کشور عنوان می‌کنند مردم به انقلاب کاری ندارند اما ما در شهادت شهید سلیمانی دیدیم چه اجتماعات عظیمی چه محشری به پا شد با چشمانی اشک بار، درسی برای همه بود.

 

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اخلاص تقوا و ایمان شهید سلیمانی نه تنها جهان اسلام بلکه دنیا را به هم ریخت ادامه داد: چهل سال مبارزه و جهاد خستگی ناپذیر کرد، رهبر انقلاب با آن همه مقام معنوی و عظمت روحی می‌فرمایند من در برابر او تعظیم می‌کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند شهید، سلیمانی هم شجاع بود و هم با تدبیر بود رفیق عزیز و خوشبخت ما چه تعابیر زیبایی برای این شهید به کار بردندف تمام کمالات انسانی را دارا بودند، ذوب در انقلاب بود، اهل جناح نبود، در کشمکش‌های سیاسی وارد نمی‌شد اما به شدت انقلابی بود، معنویت او جذبه داشت و شهادتش رویش‌های تازه‌ای برای انقلاب ایجاد خواهد کرد.

 

هاشمی نژاد از حرکت کوبنده سپاه در کوبیدن پایگاه عین الاسد قدردانی کرد و افزود: این حرکت خوب بود اما کافی نیست، آقا فرمودند این سیلی بود، خباثت و پلشتی آنها باعث می‌شود سیلی‌های دیگری بخورند، سردار حاجی زاده گفت این انتقام سپاه ماشین جنگی دشمن را به هم ریخت، ایران نمی‌خواهد آدم کشی کند، سیستم‌ها و ماهواره‌های آنان را از کار انداختند، رهبری فرمودند روزگار بزن در رو تمام شده است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی کرمان شهادت سردار سلیمانی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش