Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:25:52 GMT

۲۱ دی؛ سالروز شهادت ۱۳ مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۴۰۹۳

۲۱ دی؛ سالروز شهادت ۱۳ مدافع حرم

خبرگزاری میزان- امروز ۲۱ دی سالروز شهادت تعدادی از مدافعان حرمی است که از جمهوری اسلامی ایران با نیت دفاع از حرم اهل بیت (ع) و به منظور مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند. تاریخ انتشار: 12:18 - 21 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۴۶۲

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امروز ۲۱ دی سالروز شهادت تعدادی از مدافعان حرمی است که از جمهوری اسلامی ایران با نیت دفاع از حرم اهل بیت (ع) و به منظور مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی کریمی، میثم نظری، مهدی حیدری، محمد اینانلو، عباس آبیاری، رضا عباسی، مجید قربانخانی، امیرعلی محمدیان، علیرضا مرادی، محمد آژند، عباس آسمیه، حسین امیدواری و مصطفی چگینی، ۱۳ مدافع حرمی بودند که در سال ۱۳۹۴ زمانی‌که بیش از دو سوم سرزمین سوریه در اختیار تروریست‌های تکفیری، در مبارزه با آن‌ها به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

۳ مدافع حرم که حال آدم با دیدن‌شان خوب می‌شد

سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در روز ۳۰ شهریور سال ۱۳۹۶ در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور، گفته بود: «من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می‌کنیم این ۳ ماه را به ۲ ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم». ۲۹ آبان و یک روز قبل از سررسید وعده سردار سلیمانی، درباره نابودی شجره خبیثه داعش، این گروهک تروریستی تکفیری پس از شکستی که از جبهه مقاومت در نبرد البوکمال خوردند، به صورت رسمی همه مراکز و پایگاه‌های خود را در خاک سوریه و عراق از دست دادند. فرماندهی میدانی نبرد البوکمال با شهید حاج قاسم سلیمانی بود.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدافعان حرم دفاع از حرم شهید مجید قربانخانی شجره خبیثه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در چهارمین سالگرد شهادت شهید جابر صمدی  یادواره خانگی این شهید والامقام با عنوان   یاد یاران در خانه پدری اش درروستای قره قوزلو ی چهاربرج برگزار شد.

شهیدی که دردوره  جوانی عشق به ولایت و شهادت داشت و از خدا می‌خواست که او را پاکیزه بپذیرد.

حجت الاسلام رضا وش نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چهاربرج در این مراسم گفت:  شهید صمدی باوجود  سن کمی که داشت درتمامی وصیت نامه های خود نوشته بود افتخار میکنم سرباز وطن ومیطع امر رهبری هستم.

سرانجام شهید جابر صمدی در بیست وشش فروردین سال ۹۹ درمنطقه عملیاتی پیرانشهر به آرزوی دیرینه خود، شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس