Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجار گفت: برای ارایه خدمات بهتر به هموطنان نیازمند بالگرد دید در شب هستیم که خریداری این بالگرد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «اسماعیل نجار» در آیین بهره برداری از طرح های مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کشور گفت: جای اورژانس هوایی در تهران خالی بود و اگر ما در تهران زلزله هفت ریشتر و بالاتر از آن را داشته باشیم، برآورد شده است که حدود دو میلیون نفر تحت تاثیر مستقیم این حادثه قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: ما اگر تهران را 10 میلیون نفر محسوب کنیم، آن هشت میلیون نفر باقیمانده نیز در شرایط سختی قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود: علیرغم آموزش های ارایه شده رفتارهای شهروندان در زمان بحران چندان مناسب نیست و عملکرد مردم در زمان زلزله ملارد مبین این موضوع می باشد.

 

نجار با بیان اینکه ما نیاز داریم تا در تهران تا جایی که امکان دارد، پد بالگرد برای امدادرسانی ایجاد کنیم، افزود: اخیرا و به دستور معاون اول رییس جمهور ما به دنبال استفاده از ظرفیت هوانیروز برای مواقع بحرانی هستیم.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی بالگردهای دید در شب اسماعیل نجار اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.

به گفته او، تاکنون یک ریال از وجه گندم خریداری شده پرداخت نشده است که امیدواریم جایزه تحویل و نحوه پرداخت به گونه ای باشد که میزان خرید به بیش از سال گذشته برسد.

هاشمی با بیان اینکه هفته آینده برداشت انبوه گندم آغاز می شود، افزود: تا قبل از برداشت انبوه گندم باید نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران و جایزه گندم مشخص شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به بارش های اخیر و تحقق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های مناسب در اردیبهشت برآورد می شود که میزان تولید گندم به بالای ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد