Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران نسبت به توئیت خبرنگار صداوسیما که معتقد است مجلس آینده بدون آقازاده، اختلاس‌گر و منافق خواهد بود، با طعنه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: الحمدالله تازه قراره بعد از چهل و دو سال از انقلاب که ده دوره مجلس دست آقازاده‌ها، اختلاس گرا و منافقین بوده این دوره مجلس بیفته دست انقلابیون و هفکران این خانم خبرنگار صدا و سیما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این مطلب در واکنش به توئیت آمنه‌سادات ذبیح‌پور، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما منتشر شد که نوشته بود: خبرهای خوبی در راه است. مجلسی بدون آقازاده،ژن خوب، اختلاس گر و منافق. مجلسی انقلابی... ان‌شاالله.

کد خبر 405226

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران مجلس یازدهم آمنه سادات ذبیح پور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران توئیتر به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

منبع: کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس سابق کنست رژیم صهیونیستی بن گویر را به سخره گرفت
  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد