Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۳۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه پانزدهم دی ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در خیابان دانشگاه شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، مردی ۳۷ ساله که به همراه همسرش با یک دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان دانشگاه در تردد بوده توسط سرنشینان یک دستگاه پژو گروگان گرفته شده که با توجه به حفظ جان فرد ربوده شده، عملیات پلیس با هدایت مقام قضائی با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد.

این مقام انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی با کمترین سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربایی دست یافتند.

سردار قنبری عنوان کرد: آدم ربایان که خود را در یک قدمی پلیس می‌دیدند قبل از دستگیری، فرد ربوده شده را ساعت ۱۵:۰۰ روز بعد در محدوده کلاته کامبوزیا شهر زاهدان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علل و انگیزه آدم ربایان در این پرونده اختلافات مالی اعلام شده، تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری عاملان آدم ربایی با توجه سرنخ‌های به دست آمده ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آدم ربایی استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی درآمد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آدم‌ربایی در دامغان؛ چه بر سر گروگان آمد؟
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید