Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه نشان می‌دهد، دولت مکلف شد تا پایان سال 99حدود 50هزار میلیارد تومان از بدهیهای خود به این سازمان را از روشهای 4گانه پرداخت کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بند الحاقی به تبصره 2 لایحه بودجه نشان می‌دهد، سازوکار جدیدی برای تادیه بدهیهای دولت به سازمان تامین اجتماعی در بودجه لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، دو.لت مکلف است جهت رد بدهیهای خود به سازمان تامین اجتماعی پس از اقدام لازم در اجرای جز 1-2 بند و تبصره 5 این قانون تسبت به تادیه بدهیهای خود تا سقف 50 هزار میلیارد تومان در مقاطع سه ماهه تا پایان سال 99 اقدام کند.
یکی از روشهای پرداخت بدهی دولت، تامین خوراک و انرژی با قیمت ترجیحی برای مصرف جاری کلیه واحدهای تولیدی مرتبط با سازمان تامین اجتماعی است. همچنین روش دیگر لحاظ شده واگذاری طرحها و زیر ساختهای تملک دارایی سرمایه‌ای متعلق به دولت و شرکتهای دولتی است.
به گزارش تسنیم، دو روش دیگر نیز استفاده از حق امتیاز و واگذاری سهام در کنار واگذاری خانه‌های سازمانی است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی