Web Analytics Made Easy - Statcounter

به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی استان  اظهار کرد: در فاز دوم این طرح، جزئیات کامل فضا‌های سبز، پارک موزه‌ها، بخش‌هایی از فضا که نیاز به نگهداری و مرمت دارند و قسمت‌هایی که با رویکرد جدید مسکونی طراحی شده‌اند، مشخص شده است و به زودی با تعیین سازمان اجرایی، طرح با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیریت شهری و ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد مرحله‌ی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:کلیات طرح یکپارچه اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه در فاز نخست تدوین و به تصویب شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران رسید.   گفتنی است که اراضی و مجموعه بنا‌های پادگان لشکر ۶۴ ارومیه در فهرست آثار ملی ثبت شده و احیای ارزش‌های فضایی موجود با توجه به سابقه‌ی تاریخی و ظرفیت‌های زیست بومی از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه به شمار می‌رود.

این اراضی به عنوان یکی از قلمرو‌های عمومی شهری در پیوند با هویت فرهنگی و بافت تاریخی شهر ارومیه مطرح است و ساماندهی اراضی در چهارچوب ضوابط و مقررات، سطوح و تراکم مصوب شورای‌عالی معماری و شهرسازی انجام می‌شود.

پانزدهمین جلسه‌ی شورای‌عالی معماری و شهرسازی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان غربی، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران و متخصصان حوزه معماری و شهرسازی برگزار شد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پادگان لشگر هویت فرهنگی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس رتبه اول مسابقه جهانی طراحی معماری آینده غذا در کالیفرنیا آمریکا را کسب کردند.
این گروه علمی دانشجویی متشکل است: از مریم صفی‌وند، فاطمه امیری‌زاده و محمدصابر حیدری (اعضای گروه طراحی)، دکتر منصور یگانه (استاد هدایت گروه طراحی) و دکتر نغمه متولیان (دستیار هدایت گروه طراحی).

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران
  • ثبت دو اختراع برای نخستین بار در رشته طراحی شهری توسط نخبه دانشگاه ارومیه 
  • کاهش افق طرح جامع شهر بوکان به تایید و تصویب نهایی رسید
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد
  • لزوم حرکت به سوی نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهرها
  • راهنمای جامع طراحی داخلی به کمک شرکت معماری
  • راهبری بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی شهرداری اصفهان انجام شد