Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف کره‌جنوبی رفت.
والیبال انتخابی المپیک| ایران 3 - کره‌جنوبی 2؛ پرواز به فینال با برد نفسگیر مقابل چشم بادامی‌ها

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت 11:30 به میزبانی جیانگمن به مصاف کره‌جنوبی رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 22 بر 25، 25 بر 21، 25 بر 18، 22 بر 25 و 15 بر 13 به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران راهی فینال رقابت‌های انتخابی المپیک شد و تنها یک گام تا حضور در المپیک 2020 توکیو فاصله دارد. ایران در دیدار پایانی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های قطر و چین برود.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از سعید معروف، شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

ست نخست؛ 22 بر 25 به سود کره جنوبی

بازی به صورت بسیار نزدیک از سوی هر دو تیم آغاز شد. هیچ تیمی دوست نداشت که در ست اول این مسابقه بازنده شود. در امتیاز 8 بر 7 به سود کره‌جنوبی، هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. کره‌ای‌ها بعد از وقت استراحت اول روند صعودی خوبی گرفتند و در امتیاز 16 بر 10 به سود آنها، هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ایران اختلاف را به عدد 3 رساند و در امتیاز 18 بر 15 سرمربی کره درخواست وقت استراحت کرد. این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود کره جنوبی تمام شد.

ست دوم؛ 25 بر 21 به سود ایران

برتری در شروع ست دوم‌ با ایران بود. کره‌ای‌ها اختلاف را کم کردند تا در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا اینکه در امتیاز 16 بر 11 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 18 به سود ایران

رقابت در ست سوم بین تیم‌ها بسیار نزدیک بود، اما در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری ایران در ست سوم ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 13 بر 7 به سود ایران، سرمربی کره درخواست وقت استراحت کرد. در امتیاز 16 بر 8 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران تمام شد.

ست چهارم؛ 22 بر 25 به سود کره جنوبی

ایران تمام تلاش خود را به کار گرفت تا کار را در ست چهارم تمام کند، اما کره اجازه این کار نمی‌داد. در امتیاز 8 بر 6 به سود کره‌جنوبی، تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 13 به سود کره‌جنوبی تیم‌ها راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود کره جنوبی خاتمه پیدا کرد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ 15 بر 13 به سود ایران

ست پنجم با برتری 2 امتیازی ایران آغاز شد و بلافاصله سرمربی تیم کره درخواست وقت استراحت فنی کرد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران تیم‌ها جای خود در زمین را تعویض کردند. این ست در نهایت با نتیجه 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های چین و قطر از ساعت 15:30 به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002yEn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فردا (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه آغاز می شود.
مراسم قرعه کشی اوزان ۶ گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت ۸ صبح فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود و به صورت مستقیم از شبکه سه سیما برای علاقمندان به کشتی پخش خواهد شد.

کد خبر 6081974

دیگر خبرها

  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک