Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اجرای قانون تامین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر، گفت: اگر در ادامه سال 98 تحولی در توسعه فعالیت‌های تعاونی‌ کارگری، کارمندی و توسعه فعالیت تعاونی که دارای دریافت‌های ثابت هستند، ایجاد شود، می‌توان با نرخ کنونی ارز نیز نیازهای مردم به ویژه کالاهای اساسی را با قیمت های مناسب و ارزانتر در بازار آزاد فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت استفاده درست از ارز 4200 تومانی برای تامین کالای اساسی

وی با بیان اینکه باید از ارز 4200 تومانی که برای تامین کالای اساسی در نظر گرفته شده به درستی استفاده شود، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده جامعه کارگری و بازنشستگان کشور ضرورت تامین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر را در جلسات ستاد تنظیم بازار مطرح کرده است.

عضو کابینه دوازدهم اظهار کرد: در صورتی که ستاد تنظیم بازار در تصمیمات خود به این مسائل توجه کند می‌توان با روش های معقول‌تری کالاهای اساسی موردنیاز مردم را تامین کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما قانون تامین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر چه میزان اجرا شده است؟ توضیح داد: تاکنون به جز پرداخت‌های نقدی یعنی سبد حمایت معیشتی که به حدود 18 میلیون خانوار پرداخت شده، پرداخت غیرنقدی در دستور کار قرار نگرفته زیرا زیرساخت‌های الکترونیکی موردنیاز برای آن فراهم نشده اما تحقق این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام پروژه ای پیچیده اما بسیار راهگشاست، گفت: رفع معارضین این طرح در حال اتمام است و تنها چند ملک شخصی باقی مانده که رفع این موارد نیز به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، مهدی چمران در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در خصوص اجرای این پروژه در دوره ششم مدیریت شهری با بیان اینکه در دوره قبل به این دلیل که دیدند کار بسیار سخت است طرح را رها کردند، اظهار کرد: این طرح یک پروژه ای بود که از قبل آغاز شده بود و متاسفانه چون پیچیده بود و مشکلات زیادی داشت در دوره قبلی متوقف ماند.

چمران افزود: به گفته پیمانکار، شمع هایی در دوره قبل اجرا شده بود و به آنها گفتند قطع شود و قطع نکردند چون پیمانکار معتقد بود در آینده مورد استفاده قرار می گیرد و امروز می بینیم همین شمع ها قابل استفاده است و پایه پل ها روی آن قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح پروژه ای پیچیده اما راهگشاست و قطعاً یکی از مهمترین پروژه های شهر به شمار می رود، تصریح کرد: این طرح به زمان نیاز دارد تا به نتیجه برسد. تونل ۳۵۰ متری که قرار است اجرایی شود در فضای سختی از لحاظ قرارگیری منازل مسکونی قرار دارد اما اقدامات آن انجام شده و به هماهنگی های لازم با پلیس و شورای تامین شهرستان و استان نیاز دارد.

چمران تاکید کرد: مردم هم باید همکاری خوبی داشته باشند و مسیر طولانی تری را طی کنند تا زمانی که طرح به نتیجه برسد؛ قطعاً این طرح از پروژه های مهم خواهد بود.

وی افزود: ما از ابتدا روی این پروژه تاکید داشتیم؛ بنده پیش از ورود به شورا نیز دلسوز این طرح بودم، چراکه در هیچ کجای کشور چنین طرحی وجود ندارد. ما شهر و زندگی شهر را با یک بزرگراه قطع نکردیم همان گونه که در بزرگراه نواب، زندگی شهر قطع شده و از لحاظ شهرسازی درست نیست. در این طرح تردد به خوبی صورت می گیرد و به تونل و اگزوزفن نیاز نداشت و از فضای میانی معبر برای روشنایی تونل استفاده شده و این کار جدیدی بود که صورت گرفت و پروژا ادامه خواهد یافت و به آزادراه تهران- ساوه خواهد رسید.

چمران همچنین تصریح کرد: رفع معارضین پروژه بسیار مهمی بود و مواردی از دادگاه حکم ماده ۹ گرفتند و در موارد دیگر نیز توافق با وزارت دفاع، آموزش و پرورش و ارتش و صاحبان املاک خصوصی چند سال به طول انجامید و در دوره ششم درگیر این برنامه ها بودند تا مسائل برطرف شود. از این نهادها برای همکاری تقدیر می کنیم گرچه زمان برد اما به پایان رسیده و تعدادی املاک شخصی باقی مانده که به زودی به اتمام می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت