Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:07:38 GMT

مدیران برای برگزاری با کیفیت انتخابات تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۸۰۰۲

مدیران برای برگزاری با کیفیت انتخابات تلاش کنند

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی در جلسه با معاونین و مدیران ستادی اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین پروژه دولت در روزهای پیش‌ رو است و مدیران باید به نوعی خود را مرتبط با این موضوع بدانند چراکه این پروژه کل استان و بالاخص استانداری است.

وی با بیان اینکه اختیارات نظارت بیشتر از حوزه اجرایی است، گفت: در افکار عمومی کیفیت انتخابات برعهده دولت است بنابراین وظیفه همگی مدیران این است که با رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری بهتر انتخابات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امنیت روانی جامعه و اعتماد مردم نباید از بین رود، افزود: بی‌طرفی در انتخابات صرفاً شعار نیست بلکه در عمل نیز باید اینچنین باشد از این‌رو باید سلایق و احساسات خود را کنترل کرده و به آنچه که مردم تشخیص می‌دهند احترام بگذاریم.

  خادمی تصریح کرد: مدیران باید علاوه بر نظارت به کیفیت برگزاری انتخابات از امکانات و زمان خود برای کمک به بهتر برگزاری این پروژه مهم تلاش کنند.

 وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب این ایام تاکید کرد و گفت: ما نباید صرفاً به دنبال سفر به شهرستان‌های استان به‌منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها باشیم.

وی بیان کرد: موضوعاتی مانند تبیین گفتمان انقلاب، جلسات و جشنواره‌های فرهنگی هنری و نظری از دیگر مسائلی است که در این ایام مبارک باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: معاونت سیاسی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مربوط به این ایام برنامه‌ریزی مناسب داشته باشد.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود صرفه جویی در دستگاه‌ها را امری مهم تلقی کرد و گفت: این موضوع به صورت جدی باید رعایت شود و از هزینه‌های غیرضروری با توجه به شرایط کنونی اجتناب کنیم.
 

برچسب‌ها استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری صبح سه شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن، سفر به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده دانست و گفت: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه سفر اول آیت الله رییسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه و ۳۰۱ پروژه و بیش از ۶ هزار میلیارد مصوب است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهادکشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راه داری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم جهت پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 6086057

دیگر خبرها

  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند