Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - چهارمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران 17 و 18 دی ماه با حضور معاون رئیس جمهور ومدیران کشور در سالن همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این مراسم شرکت سهامی بیمه "ما" موفق شد جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی «تندیس استاندارد 34هزار» را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارزیابی که توسط دانشگاه تهران انجام شد، سازمان‌های دولتی و خصوصی و صنایع مختلف شرکت داشتند، كه در بين اين شركت ها، در بخش خصوصی و دولتی، شرکت سهامی بیمه "ما" با نقش آفرینی هنرمندانه در سازمان و انجام پژوهش های با پشتوانه فکرافزار سرمایه انسانی و دستیابی به کیفیت زندگی کارکنان و معماکده سازمانی از شرکت های برتر و منتخب این کنفرانس ملی جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی را کسب کند.

 

این جایزه در مراسم پایانی چهارمین همایش مدیریت منابع انسانی به حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه "ما" اهدا شد.

 

دراین همایش جمشید انصاری معاون رئیس جمهورگفت: شايد گفته شود اين كنفرانس فراتر از بخش عمومي به موضوع نيروي انساني كل كشور مي‌پردازد، اما به دليل تأثيري كه بخش عمومي و به‌ويژه بخش دولتي در كليه حوزه‌هاي كشور دارد، پرداختن به مسائل بخش دولتي، قسمت مهمي از اين كنفرانس می باشد.

 

شرکت بیمه "ما" که از ابتدای فعالیت خود رویکرد منحصر بفردی درحوزه منابع انسانی داشته است که ضمنا در سال 97 با دریافت جایزه منا در خصوص حمایت از کارمندان و توسعه برنامه ها و امتیازهای رفاهی و آموزشی برای همکاران خود تلاش کرده است تا مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد و در همین راستا موفق به دریافت این تندیس شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ما پول نیوز بیمه نامه بیمه عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۳ + جدول

 نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروهای سواری و سنگین در سال ۱۴۰۳ با محاسبه نرخ دیه و مالیات جدید اطلاع رسانی شد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن این بیمه است. به‌صورتی‌که اگر وسیله نقلیه‌ای تحت این پوشش نباشد، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد که به آن خواهیم پرداخت.

اما به‌راستی بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می‌دهد و علت نام‌گذاری این بیمه چیست. در پوشش بیمه شخص ثالث، شخص اول مالک وسیله نقلیه یا بیمه‌گزار، شخص ثانی شرکت بیمه یا بیمه‌گر و شخص ثالث فرد زیان‌دیده غیر از راننده مقصر در حادثه هستند.

برای مثال در یک حادثه رانندگی هزینه درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال تمامی افراد زیان‌دیده، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد. راننده مقصر نیز تحت پوشش بیمه حوادث راننده که به تازگی جزئی از بیمه شخص ثالث شده است قرار می‌گیرد. با این تفاوت که بیمه حوادث راننده تنها خسارت‌های جانی را پوشش می‌دهد و در برابر خسارات مالی مسئولیتی ندارد.

بیمه شخص ثالث را تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند و نرخ بیمه در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. همچنین تفاوت در کیفیت ارائه خدمات این بیمه می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان رضایت بیمه‌گزار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی
  • اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال ۱۴۰۳ + جدول