Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام زاهدی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا، از همشهریان درخواست داریم به منظور پیشگیری و جلوگیری از یخ زدگی کنتور آب و لوله‌های باز، نسبت به پوشش دریچه کنتور آب و لوله‌های روکار باز شبکه داخلی ساختمان از مسیر کنتور تا محل مصرف با گونی، پشم شیشه و نایلون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براین اساس از شهروندان در خواست می‌شود برای یخ زدایی، از ریختن مستقیم آب جوش بر روی کنتور یخ زده خودداری کنند.

زاهدی ادامه داد: نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله های روباز از یخ زدگی در فصل زمستان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تاسیسات توسط مشترکین ضروری است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز اعلام کرد سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ این شرکت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در صورت بروز هرگونه مشکل است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب فصل سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد که پارسال بیش از ۳ هزار شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی ماهانی با بیان اینکه اکنون ۲۹ هزار و ۳۲۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت: از بیش از ۳ هزار خط لوله اجراشده در سال ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۱۷۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۰۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۵۸ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان کرمان وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۵ درصد خانوار شهری و ۷۰ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، هم‌اکنون ۶۴ پروژه گازرسانی مشتمل بر ۲۱۶ پیمان فعال در استان کرمان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی