Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:21:08 GMT

حل مشکل استقرار پایگاه اورژانس صدرا به شکل موقت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۹۳۵۴

حل مشکل استقرار پایگاه اورژانس صدرا به شکل موقت

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد که مشکل استقرار پایگاه اورژانس شهر جدید صدرا، با همکاری دانشگاه آزاد به شکل موقت مرتفع خواهد شد.

محمدرضا امیری شنبه ۲۱ دیماه در جلسه بررسی مشکلات شهر جدید صدرا که با حضور مدیرعامل شرکت عمران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و مدیران ذیربط برگزار شد، گفت: اورژانس صدرا از ابتدای هفته آینده در یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، او خاطرنشان کرد که کار تعمیرات ساختمان اورژانس شهر جدید صدرا آغاز شده و ظرف مدت ۲ هفته کامل خواهد شد.

امیری گفت: یک واحد ساختمانی دیگر از سوی دانشگاه آزاد در اختیار اداره ثبت اسناد قرار گرفته و با همکاری شرکت عمران تجهیز می‌شود تا ظرف یک هفته آتی این اداره نیز کار خود را در صدرا از سر گیرد.

فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد که با همکاری شرکت عمران و فرمانداری طی یک سال آینده ساختمان اداره ثبت شهر جدید صدرا احداث خواهد شد تا این اداره مستقل از شیراز به ارائه خدمت مشغول شود.

امیری از اختصاص بودجه از محل اعتبارات توازن برای احداث دو مدرسه خبر داد و گفت: مجری احداث این مدارس شرکت عمران و توسعه شهرجدید صدرا خواهد بود.

وی در مورد تصفیه خانه فاضلاب صدرا نیز گفت: از محل اعتبارات توازن ۵ میلیارد تومان به تکمیل این تصفیه خانه اختصاص داده شده و قرار است که با مشارکت شرکت عمران صدرا و بهره گیری از اعتبارات شرکت آبفای شیراز، کار ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، ساختمان‌ اورژانس شهر جدید صدرا در جریان ناآرامی‌های آبان، بر اثر آتش سوزی دچار خسارت کلی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهر جدید صدرا ایسنا دانشگاه آزاد فرمانداري شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • ۱۶ هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است
  • مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند
  • افزایش ۸ درصدی ماموریت های اورژانس مازندران