Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ مساله‌ای را در دوران ریاست جمهوری خود شفاف کرده است؛ اینکه محبوبیت در میان کشورهای خارجی برایش کوچکترین اهمیتی ندارد!

به گزارش ایسنا، نظرسنجی جدید مرکز پیو بر پایه عقاید سکنه ۳۱ کشور خارجی و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، تنها ۲۹ درصد اعتماد دارند که دونالد ترامپ کار صحیح را در خصوص امور جهان انجام می‌دهد، در حالیکه ۶۴ درصد گفتند اطمینانی ندارند که او بتواند یا بخواهد کار درست را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، ۳۳ درصد گفتند که اطمینان دارند که او کار درست را انجام دهد، در حالیکه ۵۷ درصد به او بی‌اعتماد هستند. ۲۸ درصد هم ابراز اطمینان کردند که شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین در امور جهان کار درست را انجام می‌دهد، در حالیکه ۴۳ درصد اطمینانی به او نشان ندادند.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، این نتایج نشان می‌دهد در جامعه جهانی تعداد مردم کمتری اطمینان دارند که ترامپ به نسبت پوتین و شی جینپینگ کار درست انجام دهد. از دیگر نکات شگفتی‌آور این نظرسنجی‌ می‌توان به این نکته اشاره کرد که ترامپ به مراتب در میان جنبش‌های پوپولیست راست افراطی اروپا محبوب‌تر است.

۴۳ درصد از حامیان ترامپ از حزب تجمع ملی مارین لوپن فرانسه گفتند که به توانایی ترامپ برای تصمیم‌گیری درست برای جهان اطمینان دارند. صرفا ۱۳ درصدی که گفتند دیدگاه مثبتی به حزب تجمع ملی ندارند، به همین میزان اطمینان داشتند.       

نکته دیگر اینکه، فقط در پنج کشور به علاوه رژیم صهیونسیتی از مجموع ۳۲ مورد شرکت‌کننده در نظرسنجی، اکثریت یا نزدیک به اکثریت آن‌ها نسبت به توانایی ترامپ در انجام امور جهان ابراز اطمینان کردند. بهترین امتیاز او از اسرائیل به دست می‌آید؛ هفت تن از هر ۱۰ تن به قضاوت ترامپ اعتماد دارند و او همچنین ۴۶ درصد اطمینان از جانب اوکراینی‌ها به دست آورد.

لینک کوتاه: asriran.com/002yFW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند

ستاره هلندی و باشگاه آلمانی، این فصل همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند و ظاهرا این همکاری ادامه دار خواهد بود. 

طرفداری | به گزارش اسکای آلمان، باشگاه لایپزیش نسبت به تمدید قرارداد قرضی ژاوی سیمونز خوشبین است. این بازیکن هلندی که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به لایپزیش آمده، در ابتدا قرار بود تنها یک فصل را در بوندسلیگا سپری کند. با این حال، مدیران لایپزیش اطمینان بیشتری پیدا کرده‌اند که سیمونز به روند پیشرفت خود در این تیم ادامه خواهد داد.

مشخص نیست که آیا اخیرا مذاکراتی بین لایپزیش و پاری سن ژرمن انجام شده یا خیر، اما فضای مثبتی در باشگاه لایپزیش حکم‌فرماست. این امر با فرض صعود لایپزیش به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. با توجه به اینکه احتمالاً کسب مقام پنجمی بوندسلیگا برای حضور در این رقابت‌ها کافی باشد، این اتفاق محتمل‌تر به نظر می‌رسد. مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، به اسکای گفت که ماندن سیمونز واقع‌بینانه‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد:

او سال آینده هم برای من بازیکن بسیار مهمی خواهد بود. ما کنترل کاملی روی این موضوع نداریم. نکته مهم این است که به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. سپس می‌خواهیم مذاکرات را به گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم او را برای یک یا دو سال دیگر در تیم نگه داریم. به نظر می‌رسد ژاوی در اینجا احساس راحتی می‌کند، به خوبی پیشرفت می‌کند و در کل محیط خوبی برای اوست. بر این اساس، من همچنان بسیار خوشبین هستم که او را سال آینده هم در تیم خواهیم داشت. 

ژاوی سیمونز تا  به حال در 29 بازی بوندسلیگا برای لایپزیش 7 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان