Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ملک پور بیان کرد: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان بر اساس دستورات دینی به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد.

وی بابیان اینکه محل هزینه‌کرد صدقات از پیش و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین می‌شود افزود: ۱۰ درصد شامل ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به تعمیر، تکمیل و احداث مسکن مددجویان و ۹۹ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی، ۶۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام شهری و ۹۹ میلیون ۳۹۰ هزار تومان برای کمک به تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی پرداخت شده است.

ملک پور با اشاره به اختصاص ۱۶۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به سالمندان، گفت: ۴۶۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان نیز به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

وی بابیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است ادامه داد: ۳۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز به امر ازدواج نیازمندان اختصاص یافته است.

کد خبر 4822772

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کمیته امداد چهارمحال و بختیاری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت بارش برف سپاه پاسداران شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران