Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در اطلاعیه روز شنبه خود آورد: از مسافران و استقبال‌کنندگان درخواست می‌شود حتما قبل از حرکت به سمت فرودگاه از طریق تماس با شرکت‌های هواپیمایی از وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.

مسافران و استقبال‌کنندگان می‌توانند آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه امام(ره) را از طریق تماس با تلفن ٠٩٦٣٣٠ یا مراجعه به سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ikac.ir جویا شوند.

گفتنی است، مسافران پروازهای خروجی لازم است همچون گذشته، سه ساعت قبل از زمان مندرج در بلیت برای انجام تشریفات پیش از پرواز در ترمینال‌های فرودگاه حضور یابند.

عصر دیروز آژانس حمل و نقل سوئد اعلام کرد که تمامی پروازهای شرکت‌های هوایی از ایران به سوئد تا اطلاع ثانوی و به خاطر آنچه آنان «عدم اطمینان» در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی می‌دانند، لغو شده است.

کد خبر 477340 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران سقوط هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی