Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت بزرگ برای جهان اسلام بود و نتیجه اعمال خالصانه او باعث شد کل دنیا را شیفته خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کاملی فر افزود: شهادت انسان‌های بزرگ و تاریخ ساز باعث عزت اسلام و روحیه و عزم مضاعف برای رزمندگان اسلام می‌باشد.

او با بیان اینکه بزرگترین مصیبت حادثه عاشورا بود گفت: بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از واقعه تاریخی عاشورا هر سال که می‌گذرد انسان‌هایی با شهادت طلبی درخت مقاومت و استکبار ستیزی را تنومند می‌کنند.

حجت الاسلام  کاملی فر گفت: اجر و مزد این سردار بزرگ اسلام شهادت بود و این امر باعث می‌شود روحیه رزمندگان جبهه مقاومت برای انتقام و ظلم ستیزی بیشتر بشود.

او به عقب نشینی آمریکایی‌ها اشاره و گفت: هدف از انتقام جنگ نبود بلکه با این سیلی نشان دادن قدرت آمادگی و بازدارندگی و ترساندن دشمن بزدل بود و دیدیم که چطور دشمن عقب نشینی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا صداقت و خلوص نیت را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد وگفت: اگر در کار انسان خلوص باشد خداوند محبت او را بر قلب‌ها حاکم می‌کند و سردار چنین بر قلب‌ها حکومت می‌کند.

در پایان حجت السلام علی رشیدی به عنوان مسئول نمایندگی در سپاه معرفی و از خدمات حجت السلام ابراهیم برزگر تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سید عباس صالحی روزبهانی در مسجد امام رضا (ع) سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد. سردار ایرج مسجدی در این مراسم ضمن تاکید بر نکوداشت یاد شهدا اظهار داشت: ما دو وظیفه اساسی داریم یکی اینکه نام شهدا و خانواده های آنها را در تاریخ، انقلاب و هر کوی و برزنی جاویدان سازیم تا نام شهید پاینده باشد و وظیفه دوم ما نیز ادامه دادن راه شهدا و دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا است.

بیشتر بخوانید: سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد

وی ادامه داد: مسیر شهدا ادامه دارد و این شهیدان جوان و رعنا اولین شهید مدافع حرم نبودند و شاید در آینده آخرین شهید نیز نباشند.

سردار مسجدی تصریح کرد: بعد از حمله به کنسولگری ایران از همان روز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم به انتقام گرفت و پیام های متعددی که از آمریکا و سایر کشورها دریافت کردیم، مانع از حمله به رژیم کودک کش نشد زیرا تصور می کردند ایران پاسخ نمی دهد یا از طریق نیروهای مقاومت در منطقه پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار ایران را به خویشتنداری دعوت کرد اما از طرف دیگر از اقدامات اسرائیل حمایت می کند. ولی حمله اخیر نشان داد پدافند هوایی و گنبد آهنین به هیچ وجه نمی تواند در برابر موشک های ایران بازدارنده باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه به بحران های اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و افزود: (بنیامین) نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مفلوک برای بقای خودش به جنگ دامن زده است و در جنگ با حماس طبق اطلاعات موثق نتوانسته حتی به ۱۰ درصد زیرساخت های آنها نیز ضربه بزند.

وی در ادامه چند سوال اساسی را مطرح کرد و گفت: اگر به حماس ضربه اساسی زده بود، پس چرا مذاکره می کند؟ چرا از طریق مذاکره به دنبال آزادسازی گروگان ها است؟

سردار مسجدی در پایان بیان کرد: خواسته جمهوری اسلامی جنگ نیست ولی در برابر تهاجم دشمنان به خطوط قرمز نظام خویشتنداری نخواهد کرد؛ زیرا رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده سیاسی، بین المللی و اخلاقی پایبند نیست و بسیاری از سازمان های بین المللی را به سخره گرفته است.

در پایان این مراسم که با حضور خانواده و همسر شهید صالحی روزبهانی، رییس، اعضای هیات رییسه و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور همچنین اساتید، کارکنان، دانشجویان، مسئولان کشوری و لشکری و نیز اقشار مختلف مردم شهیدپرور برگزار شد، حضار با قرائت بیانیه و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن حمایت از عملیات تنبیهی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، از عملیات غرورآفرین وعده صادق رزمندگان غیور سپاه اسلام تشکر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227260 برچسب‌ها سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • حمایت دانشگاهیان اردبیل از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است