Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفت‌وگو با مهدی محسنیان‌راد، علیرضا رجایی و اصغر مهاجری در رابطه با اطلاع‌رسانی از حادثه سقوط هواپیما اوکراینی، گفت‌وگو با آنتونی دیویس و روپرت رید درباره سوسیالیسم و لیبرالیسم، گفت‌وگو با تهیه‌کننده برنامه میدون درباره روند این برنامه، تعویق اجرای گروه کر شهر تهران به علت فوت یکی از اعضا در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، واکنش هنرمندان به اعلام مقصر اصلی سقوط هواپیمایی اوکراین، لغو بیش از ۷۰ درصد تورهای ورودی، اعلام سینمای رسانه‌ها در جشنواره فیلم فجر و چکش خوردن آثار حراج تهران از ۱۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عملکرد بد، سرمایه اجتماعی ایجاد شده را تقلیل دادیم/ نظام اطلاع‌رسانی در کشور فشل است

درست موقعی که خطر همکاری با آمریکا را به کشورهای منطقه گوشزد می‌کردیم و در موضع برتری قرار داشتیم، در اثر این حادثه و اطلاع‌رسانی بسیار بد، در موضع تدافعی قرار گرفتیم.

سوسیالیسم انسان‌‌ها را به بردگی می‌کشد/انصاف لیبرالیستی کافی نیست

فیلسوف آمریکایی می‌گوید: نظام مفهومی جدیدی لازم است تا انسان تهی شده از امید را به حرکت وادارد و این نظام مفهومی از دل لیبرالیسم بیرون نمی‌آید. ما با شیوع سرمایه‌گذاری و هژمونی رشد اقتصادی هیچ شانسی برای رها شدن از فاجعه جهانی نداریم. حال آنکه رئیس دپارتمان اقتصادی «سنت وینسنت» دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: برده‌داری علاوه بر اینکه مردم را به یکدیگر نزدیک­‌تر می­‌کند، نیروی کار و سرمایه را به یکدیگر وابسته و پربارتر می­‌سازد.

تعامل یک دانشگاه و رسانه ملی برای تولید «میدون»/ کافه از دانشگاه، بودجه از صداوسیما

تولید برنامه‌ «میدون» در شبکه سه سیما با هزینه رسانه ملی روی آنتن می‌رود. در این برنامه فعالیت‌های سامانه‌ای تبلیغ می‌شود که متصل به بسیج دانشگاه امام صادق(ع) است. تهیه‌کننده برنامه می‌گوید: تعامل مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) و صدا‌و‌سیما منجر به تولید برنامه «میدون» شده است.

تعویق اجرای گروه کر شهر تهران/ عضو گروه کر مسافر هواپیمای اوکراین بود

گروه کر شهر تهران در غم از دست دادن روجا آزادیان، از اعضای این گروه، و نیز کلیه‌ جان ‌باختگانِ این حادثه‌ تلخ در سقوط هواپیمای اوکراین، و تألم روحی این حادثه با نگارش متنی اجرای خود را به زمان دیگری موکول کردند.

واکنش هنرمندان به اعلام مقصر اصلی سقوط هواپیمایی اوکراین

با اعلام علت سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، گروهی از هنرمندان نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و با انتشار متن‌هایی جداگانه در فضای مجازی خواستار اعلام رسمی اسامی مقصران این حادثه و عذرخواهی از خانواده‌ها و همچنین جبران خسارات وارده شدند.

بیش از ۷۰ درصد تورهای ورودی لغو شدند

در پی وقوع حوادث اخیر در ایران آمار گردشگران خارجی با کاهش روبرو شده است.

اعلام سینمای رسانه‌ها در جشنواره فیلم فجر

پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه‌ها در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

حراج تهران از ۱۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان چکش می‌خورد

حراج تهران جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ درحالی برگزار خواهد شد که قیمت پایه آثار از ۱۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما لیبرالیسم رجایی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است