Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:44:50 GMT

یونایتد 4 - 0 نوریچ؛ فراموشی خصلت رابین هود!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۱۲۰۵

یونایتد 4 - 0 نوریچ؛ فراموشی خصلت رابین هود!

یونایتد با نمایشی مقتدرانه موفق شد با چهار گل نوریچ را مغلوب کند.


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در فصل جاری برابر تیم های پایین جدول نتایج چندان خوبی نگرفته بود، امشب موفق شد با درخشش مهاجمان جوان خود در استادیوم اولدترافورد، با چهار گل تیم رده بیستمی نوریچ را مغلوب کرده و 34 امتیازی شود.

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال ویلیامز می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه راشفورد از بالای دروازه نوریچ به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حملات یونایتد ادامه یافت و در دقیقه 26 این تیم به گل اول دست یافت. روی ارسال خوان ماتا، این مارکوس راشفورد بود که با یک ضربه والی دقیق موفق شد گل اول یونایتد را وارد دروازه تیم کرول کند.

 

در دقیقه 30 منچستر فرصت خوبی برای رسیدن به گل دوم داشت، اما این بار ضربه پریرا از درون محوطه با مهار تیم کرول همراه شد. دقایقی بعد و روی ارسال ویلیامز، این بار فرد صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم شد، اما ضربه محکم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول نوریچ تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. کانتول در گوشه محوطه صاحب موقعیت خوبی شد، اما ضربه محکم او با مهار فوق العاده داوید دخیا همراه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 یونایتد به پایان رسید.

 

 

 

یونایتد نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل رسبد. ویلیامز در محوطه توسط تیم کرول متوقف شد تا این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شود و مارکوس راشفورد این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

 

اما توفان شاگردان اوله گونار سولسشر ادامه یافت و این تیم خیلی زود و دقیقه 54 به گل سوم هم رسید. این بار ارسال دقیق خوان ماتا از سمت راست با ضربه سر محکم آنتونی مارسیال همراه شد تا این ستاره جوان فرانسوی نیز در شب درخشان یونایتد سهم آفرینی کند.

 

دقایقی بعد و روی ارسال عرضی پریرا، ویلیامز تقریبا در مقابل دروازه خالی می توانست زننده گل چهارم لقب گیرد، اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

 

 

اما در دقیقه 74 یونایتد به گل چهارم هم دست یافت. میسون گرینووند پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق گل چهارم را نیز وارد دروازه نوریچ کرد.

 

در ادامه یونایتد فرصت هایی برای زدن گل پنحم هم داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت یونایتد با همان نتیجه 0-4 نوریچ را مغلوب کرد.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!