Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:20:00 GMT

برانکو ۸ خرداد سرمربی حریف مقابل تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۱۳۵۲

در خصوص آخرین وضعیت برانکو خبر رسید؛ مذاکرات فدراسیون فوتبال عمان با برانکو برای هدایت تیم ملی این کشور با نتیجه مثبتی همراه بود و قرار بود همکاری طرفین امروز اعلام رسمی شود که به دلیل فوت «قابوس بن سعید بن تیمور» سلطان این کشور اعلام این خبر به تاخیر افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، عمان امروز به طور رسمی تعطیل است و سه روز هم عزای عمومی دراین کشور اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم عمان در گروه E. مقدماتی جام جهانی در رده دوم قرار دارد و صعودش به دور بعدی رقابت‌ها تا حدودی قطعی کرده است. عمانی‌ها بعد از نتایج ضعیفی که اروین کومان سرمربی هلندی شان در جام خلیج فارس به دست آوردند او را از این سمت برکنار کردند. او جانشین پیم وربیک سرمربی نامدار هلندی شده بود که بعد از جام ملت‌ها کنار رفت و در نوامبر سال ۲۰۱۹ براثر ابتلا به سرطان فوت کرد.

با این وصف برانکو قرار است با یک قرارداد میلیون دلاری روی نیمکت تیم ملی عمان بنشیند تا بتواند این تیم را در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به موفقیت برساند. در صورتی که ایران و عمان به دور بعدی صعود کنند جدال تیم ملی و برانکو می‌تواند از اتفاقات جذاب باشد.

البته شاید وقفه پیش آمده و فوت سلطان قابوس دوباره شانس برانکو را برای آمدن پای میزمذاکره با ایران زنده کند، اما او در آخرین گفت: وگو تاکید کرده مذاکراتش با ایران به پایان رسیده و دیگر گزینه فدراسیون فوتبال ایران نیست. نکته جالب تاثیری است خلف وعده پرسپولیس در پرداخت دستمزد برانکو در آینده تیم ملی گذاشته و موضوع را به سمت انتخاب سرمربی ایرانی برده است. کشور عمان یکی از کشور‌هایی است که رابطه دیپلماتیک خیلی خوبی با ایران همواره مثبت بوده است به طوری که بازی‌های تیم‌های ایرانی با باشگاه‌های عربستانی در سال‌های اخیر در این کشور برگزار شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده هیثم بن طارق اوکراین حمله به پایگاه هوایی عین الاسد سلطان قابوس سردار حاجی زاده برانکو عمان تیم ملی تابناک ورزشی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 کیمیا علیزاده هیثم بن طارق اوکراین حمله به پایگاه هوایی عین الاسد سلطان قابوس سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیروز العربی بر الشارجه امارات در دیدار سوپرجام قطر و امارات، اولین پیروزی قطری‌ها در تاریخ رویارویی‌های مستقیم بین دو تیم به حساب می‌آید.

این چهارمین دیداری است که دو تیم را از نظر تاریخی با یکدیگر برگزار می‌کنند. دو تیم قبلاً در سه نوبت و در یک تورنمنت به مصاف هم رفته‌اند که اولین دیدار آن در سال 1995 بود و الشارجه با یک گل پیروز شد.

دیدار دوم در سال 1999 با تساوی 2-2 به پایان رسید در حالی که دیدار سوم در همین مسابقات در سال 2006 با نتیجه 2-1 به سود الشارجه به پایان رسید.

العربی با هدایت یونس علی سرمربی خود موفق شد اولین عنوان خارجی تاریخ خود را کسب کند و قهرمان سوپرجام 800 هزار دلار و نایب قهرمان 400 هزار دلار دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • علیزاده طلایی شد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان