Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت سراسری استان‌های ایرنا به عنوان ویترین ۳۱ سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی روزانه به طور میانگین محل انتشار حدود ۶۰۰ فرآورده خبری شامل خبر، گزارش، مصاحبه، میزگرد خبری، یادداشت، بسته تصویری و تحلیل است که عصر هر روز به منظور بهره‌برداری و آگاهی بیشتر مخاطبان در قالب «بسته خبری ۲۴» چکیده مهمترین رویدادهای استان‌ها منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین خبرها از سیلاب در جنوب و جنوب شرق کشور
بارش باران که از روز جمعه در جنوب و جنوب شرق کشور آغاز شده، همچنان ادامه دارد؛ آخرین خبرها از هرمزگان حاکی از مسدود بودن ۱۰ مسیر ارتباطی استان به علت طغیان رودخانه و آبگرفتگی آبنماها است. بندرهای مسافری و گردشگری قشم نیز به دلیل وزش باد شدید، بارش باران و دریای مواج تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

از سیستان و بلوچستان نیز خبر رسید که بارندگی‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستای بخش‌های مرکزی و بنت به مرکز این شهرستان را قطع کرده و به دلیل قطعی تلفن ها هیچ اطلاعی از وضعیت آنها نیست و حتی بارش برف راه ارتباطی ۲۵ روستای منطقه کوهستانی تفتان خاش را بسته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) ۱۳ مسیر روستایی و فرعی در جنوب این استان بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه‌ها بسته شده و در تمامی محورهای شریانی تردد برقرار است.

همچنین به گففته سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج در استان کرمان، بر اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان ۴۴ روستا به طور کامل دچار آبگرفتگی شده است؛ میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان ۱۲۵ میلی متر گزارش شده که در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه است. در ریگان نیز این بارندگی ضمن قطعی راه ارتباطی تعداد ۵۰ روستا، ۸۰ روستای دیگر این شهرستان را در محاصره سیلاب قرار داده است.

ابعاد حادثه جانباختگان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان در دست بررسی است
کمیسیون رسیدگی به وضعیت جانباختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان کرمان که از روز سه شنبه هفته گذشته همزمان با این اتفاق تلخ به ریاست استاندار کرمان تشکیل شده در حال بررسی ابعاد حادثه و چگونگی وقوع از سوی مراجع کشوری و استانی است.
بر  اساس آخرین آمار از ۲۱۳ مصدوم این حادثه، ۱۰ مصدوم این حادثه همچنان بستری هستند.

۲ میلیون نفر در تهران تحت تاثیر مستقیم زلزله قرار دارند
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور معتقد است که وقوع زلزله در پایتخت زندگی ۲ میلیون نفر را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهد.
اسماعیل نجار روز شنبه در آئین بهره برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کشور در ساماندهی خدمات فوریت های پزشکی پایتخت افزود: این در حالی است که هشت میلیون نفر باقی مانده قطعا تحت تاثیر غیرمستقیم قرار خواهند گرفت.

مذاکره با افغانستان برای ساماندهی کودکان کار آغاز شد
یک مقام استانداری تهران از آغاز مذاکره با مسئولان سفارت افغانستان برای همکاری این کشور در زمینه ساماندهی کودکان کار در پایتخت خبر داد.

«فرزانه مروستی» مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران امروز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کودکان کار در تهران، افغان هستند، مسئولان مربوطه اخیرا مذاکراتی را با سفیر افغانستان برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی آغاز کرده اند.

گنبدکاووس میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی گورش است
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی گورش یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی از ۲۵ دی به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.


نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته‌ای در بوشهر برپا شد
پنجاه و یکمین مجموعه نمایشگاهی تخصصی صنعت هسته‌ای با عنوان "در مسیر افتخار" از جمله برنامه‌های کنگره سرداران و ۲ هزار و ۱۲۱ شهید بوشهر روز شنبه در آیینی در محل نمایشگاه بین‌المللی این استان برپا شد.

فراخوان برای ساخت مترو توسط صنعتگران ایرانی
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه همه صنعتگران ایرانی را به همکاری در زمینه ساخت متروی داخلی فراخواند.

۱۲۰ پایگاه اورژانس در پایتخت بهره‌برداری شد
۱۲۰ پایگاه اورژانس در پایتخت با حضور شهردار تهران، رئیس اورژانس کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بهره برداری شد؛ بهره برداری از این پایگاه ها در قالب مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کشور تحت عنوان طرح ساماندهی فوریت‌های پزشکی در شهر تهران روز شنبه انجام شده‌است.
رئیس اورژانس کشور در این مراسم با بیان اینکه امروز کمتر از ۱۰ دقیقه موتورلانس ها و زیر ۱۴ دقیقه آمبولانس‌های ما به سر مصدومان در پایتخت می رسند، گفت: این زمان با استانداردهای بین‌المللی مطابقت می‌کند.

جاده هراز یکشنبه شب و دوشنبه شب این هفته بسته می‌شود
فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده هراز شب‌های یکشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری از ساعت ۲۱ به دلیل انجام تعمیرات بر روی تردد خودروها بسته می‎شود و این وضعیت تا ساعت پنج بامداد ادامه دارد.

قوانین دست و پاگیر در قوه قضاییه حذف می‌شود 

 معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: پیش نویس لایحه حذف و اصلاح پاره‌ای از قوانین دست و پاگیر در دستگاه قضایی تهیه و به زودی ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد مصدق در همایش شفافیت، قانون، مبارزه با فساد در اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: این قوانین شامل حدود ۴۰ ماده می‌شود که در صورت تصویب سالانه از ورود یک میلیون پرونده به دستگاه قضایی جلوگیری می‌شود و کاهش اطاله دادرسی را بدنبال دارد.

سیلاب ۲۳ مسیر در سیستان و بلوچستان را بست

 معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید و مداوم و طغیان رودخانه‌های محلی از عصر روز جمعه تاکنون سبب بسته شدن ۲۳ مسیر ارتباطی در این استان شده است.

اجتماع مردم مقابل دانشگاه‌های امیرکبیر، شریف و تهران

 صدها نفر از مردم تهران در اعتراض به اعلام دیرهنگام دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان شد، مقابل دانشگاه‌های اصلی پایتخت در خیابان‌های حافظ، انقلاب و آزادی تجمع کردند.

گزارش ها:

بافت تاریخی، میراث گذشتگان برای آیندگان، سختی‌های یک روز برفی در چهارمحال و بختیاری، دلالان و مخاطرات گردشگری سلامت در مشهد، شیرازی‌ها انتظار مترو فراگیر را می‌کشند، ترافیک جشنواره‌های فیلم در زمستان شیراز، گام‌های تازه به سمت تحقق ایده شیراز شهر دانشگاهی، خواسته‌هایی که دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز پیگیر آنها هستند و پایان استخدام های پر ابهام در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جمله گزارش های ۲۴ ساعت گذشته استان ها بود.

روی خوش زندگی به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد، آوای ناکوک کودک همسری در گیلان؛ عروسک هایی در برزخ ، زبان گیلکی ماندنی است یا رفتنی، شور و شعور جوانی و رشد و تعالی اجتماعی،

توسعه خدمات سلامت در شهرهای استان اصفهان نیازمند توجه بیشتر،

نرگس خوسف از مزرعه تا فروش، نارضایتی شهروندان زنجانی از خاموش بودن سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها، سه مرز استان کرمانشاه در انتظار بازگشایی برای تردد مسافر، رونق تولید در لرستان اسیر مجوزهای سخت و سنگینی رنج انتظار بر درد بیماران لرستانی در زمره گزارش هایی دیگر از استان ها طی ۲۴ ساعت گذشته به شمار می آید.

برچسب‌ها استان مرکزی تهران استان قزوین هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی تهران استان قزوین هرمزگان استان مرکزی تهران استان قزوین هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن ورودی روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،  بارش باران و جاری‌شدن سیلاب  باعث بسته شدن راه ورودی به این روستا شد و تردد اهالی به روستا با مشکل روبرو کرد.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از وقوع سیلاب در این روستا فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟