Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیدین آغداشلو عصر روز شنبه (۲۱ دی‌ ماه) یک نقاشی از مجموعه خاطرات انهدام را به همراه یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرم خود منتشر کرد.

در بخشی از این یادداشت آمده است: ماجرای ساقط کردن هواپیمای اوکراینی را به همه‌ی داغداران و به تک تک مردم و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و خودم را شریک ماتم آنان می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق سوال و مشارکت و مطالبه، عین ذات و نفس همان کرامت انسانی است که همه از آن دم می‌زنند و احترامش را واجب می‌دانند، همانی که باید بی‌هیچ ملاحظه خودی و غیرخودی، همیشه و از پیشاپیش نصب‌العین و مورد پذیرش و شناسایی زعمای قوم و مسئولان قرار گیرد.

آغداشلو در بخش دیگری از یادداشتش آورده است:

کاش به سالخوردگی نمی‌رسیدم تا شاهد و بازگوکننده‌ی مکرر خاطرات انهدام شوم و ببینم که چطور در چشم بر هم‌ زدنی، آن همه جان عزیز زیبا و گران‌بهای حامل امید و آینده و معنا و خلاقیت، به یک باره از میان می‌رود و ما را حسرت‌زده و تلخ و شرمسار می‌گذارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیدین آغداشلو هواپیمایی اوکراین سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان

قطعات هر هواپیمای از رده خارج شده می‌تواند در صنعت یا بخش‌های یک هواپیمای جدید به کار رود و همینطور این هواپیما‌ها از مواد خطرناکی نیز تشکیل شده است، اما وقتی به مرکز بازیافت می‌رسد از مواد خطرناک پاکسازی خواهند شد.

به گفته شهروند خبرنگار ما حدود ۳ سال گذشته تصمیم به ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در استان همدان گرفته شد، اما نیمه کاره رها شده است. 

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، چرا با گذشت ۳ سال پروژه ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در استان همدان نیمه کاره رها شده است و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته؟

منبع: علی دادا - همدان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • (ویدئو) لحظه انهدام یک برج مسکونی در غزه
  • فیلم| کامرون ایرپارک شهری عجیب در کالیفرنیا
  • ابراز همدردی ایران با دولت و ملت عمان
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین