Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:03:11 GMT

مورینیو: لیورپولی ها خوش شانس بودند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۳۵۱۲

مورینیو: لیورپولی ها خوش شانس بودند

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل لیورپول، از شرایط استفاده از VAR در این دیدار ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی در این دیدار با گل روبرتو فیرمینو به پیروزی رسید که به نظر می رسید قبل از به ثمر رسیدن این گل، توپ به دست جوردن هندرسون برخورد کرد اما VAR را به درستی این گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بازیکنان تاتنهام معتقد بودند که پرتاب اوتی که به این گل منجر شد، باید به نفع آنها اعلام می شد اما در نهایت گل لیورپول سالم اعلام شد.

مورینیو به بی بی سی اسپورت گفت:" من صحنه آهسته گل را ندیدم. با توجه آنچه من دیدم، پرتاب اوتی که تبدیل به گل شد، 200 درصد به نفع ما بود. به همین دلیل تصمیم VAR را نفهمیدم."

مورینیو معتقد است که تیمش در این دیدار مستحق شکست نبود؛ هرچند از اینکه شاگردانش روی صحنه گل، تمرکزشان را از دست دادند، ابراز ناراحتی کرد.

 

 

او به خبرنگاران گفت:" این فوتبال است. گاهی اوقات بیش از آنچه شایستگی اش را دارید، نصیب‌تان می شود، گاهی هم کمتر. این از آن مواقعی است ما با اینکه شایستگی‌اش را داشتیم، چیزی به دست نیاوردیم. این دیدار بازی بهترین تیم جهان، مقابل تیمی است که در شرایط دشواری قرار دارد، با مصدومیت ها، در مقطع دشوار فصل.

وقتی تلاش کردیم تا نتیجه را تغییر بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم، بچه ها فوق العاده بودند.

جدا از نتیجه، فکر می کنم چیزهای مثبت زیادی در این دیدار بود اما گاهی اوقات فوتبال ظالم است و امروز، یکی از آن روزها بود. بچه ها هر کاری می توانستند انجام دادند و لیورپولی ها می توانند بگویند که امروز خوش شانس بودند.

ما موقعیت ایجاد کردیم و وقتی این موقعیت ها را ایجاد کردیم که احساس می کردیم، بازی تحت کنترل است. لیورپول در زمان‌هایی کار را تمام می کند اما ما اجازه این کار را به آنها ندادیم. ما خیلی خیلی خیلی منسجم بودیم."

ژوزه مورینیو (سرمربی) تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل دیشب با حذف کردن آرسنال ‏تیمش بایرن مونیخ را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رساند. او برای ‏سومین بار با سه تیم متفاوت به این مرحله رسید. ‏

توخل در تاریخ چمپیونزلیگ سومین مربی‌ای است که موفق به ثبت ‏این رکورد می‌شود. او حالا با سه تیم پاری سن ژرمن، چلسی و بایرن ‏مونیخ حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد. مربی ‏آلمانی حالا از این نظر با پپ گواردیولا برابر است. پپ هم تاکنون با ‏سه باشگاه بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی به نیمه‌نهایی ‏رسیده است. پپ در سه دوره‌ای که با نیمه‌نهایی رسیده دوبار با ‏بارسا و یک‌بار با چمپیونزلیگ فاتح جام شده است. ‏

ولی توخل هنوز تا رکورد ژوزه مورینیو فاصله دارد. آقای خاص کسی ‏است که این رکورد به نام او است. ژوزه با چهار تیم متفاوت حضور در ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را تجربه کرده است: پورتو، چلسی، اینتر و ‏رئال مادرید. با این‌حال ژوزه تنها دو بار موفق به فتح جام شده، یک‌بار ‏با پورتو در فصل 04-2003 و یک‌بار با اینتر در فصل 10-2009. ‏

توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود و در نتیجه ‏این شانس را دارد که با تیمی دیگر حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ‏را تجربه کند. او در این صورت می‌تواند به رکورد مورینیو برسد. ‏

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • اعتراض ذوب‌آهن به پنالتی با عکس از ساق پا!
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏