Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه در حوزه تاکسی‌های آنلاین متناسب با پیمایشی که انجام شده شارژ کارت سوخت تا سقف ۳۰۰ لیتر کفایت می‌کند، افزود: این سهمیه حتی برای ناوگانی که تمام وقت خدمات رسانی می‌کند نیز کفایت می‌کند. تاریخ انتشار: 04:57 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۴۰۴

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به سوخت در نظر گرفته شده برای مد‌های مختلف حمل و نقلی در کشور، گفت: سوخت در مد‌های مختلف حمل و نقلی چه تاکسی‌های رسمی، آژانس ها، سرویس مدارس و همچنین تاکسی‌های اینترنتی به اندازه کافی تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حوزه تاکسی‌های آنلاین متناسب با پیمایشی که انجام شده شارژ کارت سوخت تا سقف ۳۰۰ لیتر کفایت می‌کند، افزود: این سهمیه حتی برای ناوگانی که تمام وقت خدمات رسانی می‌کند نیز کفایت می‌کند.


دوگانه سوز کردن ناوگان حمل و نقلی فقط در مراکز مورد تایید


ضامنی با اشاره به فرآیند دوگانه سوز شدن ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: این فرآیند تعریف شده و استاندارد مشخصی دارد که از سوی وزارت نفت تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: فروش سهمیه مازاد بنزین خودرو چه مجازاتی دارد؟


وی ادامه داد: در پی استاندارد‌های تعریف شده برای دوگانه سوز کردن ناوگان حمل و نقلی برخی مراکز صلاحیت داشته که در نهایت فعالیت آن‌ها منجر به نشان استاندارد سازمان استاندارد می‌شود.


ضامنی با بیان اینکه خودرو‌هایی که در فرآیند رسمی اقدام به دوگانه سوز کردن می‌کند ایمن خواهند بود، تصریح کرد:، اما برخی زیر پله‌ها اقدام به دوگانه سوز کردن ناوگان می‌کنند که این اماکن خارج از ضابطه و نظارت بوده و خطرات احتمالی بسیاری نیز خواهد داشت.


مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور یادآور شد: در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید شده از مجرای اعلام شده که هزینه آن را هم دولت تقبل کرده دوگانه سوز کردن خودرو انجام شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارت سوخت تاکسیرانی دوگانه سوز کردن خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| انگلیس در مدار استانداردهای دوگانه

فیلم| انگلیس در مدار استانداردهای دوگانه

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • فیلم| انگلیس در مدار استانداردهای دوگانه
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان