Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: باتوجه به رکورد بسیار عالی که فقط در رشته پرتاب وزنه در این رقابت‌ها ثبت شد، که حتی رکورد آسیا را هم شکستند، نوید این است که رشته پرتاب وزنه هم ما شانس کسب سهمیه داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی سپهرزاد مربی تیم ملی دوومیدانی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص سطح مسابقات بین المللی جام فجر بیان کرد: سطح این دوره از رقابت‌ها تقریبا روبه پایین بود، دلیل آن هم شرکت نکردن برخی از قهرمانان کشورمان و عدم حمایت لازم در سال‌های قبل از استعدادهای جوان ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک سری از ورزشکاران ما از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند و رشته‌های ما خالی شده است. کسانی هم که در این دوره از مسابقات حاضر شدند، نتایج نسبتا مطلوبی به دست آوردند. آن‌ها هم فقط با حمایت خانواده یا استا‌دهایشان حضور پیدا کردند و با این شرایط سختی که در دوومیدانی حاکم است، این رکوردهای ثبت شده، بد نیست.

سپهرزاد اظهار داشت: به دلیل شرایطی که در منطقه وجود دارد، یک سری از کشورها که از قبل اعلام آمادگی کرده بودند، در این تورنمنت حضور پیدا نکردند. ولی در کل مسابقات تقریبا به صورت بین المللی برگزار شد و فقط چند کشور حاضر شدند که آن‌ها هم در رشته دوومیدانی تیم‌های قوی در آسیا ندارند. در حقیقت آن‌ها رقیب ورزشکاران ایرانی نبودند.

مربی تیم ملی دوومیدانی ایران در پایان گفت: باتوجه به رکورد بسیار عالی که فقط در رشته پرتاب وزنه در این رقابت‌ها ثبت شد، که حتی رکورد آسیا را هم شکستند، نوید این است که رشته پرتاب وزنه هم ما شانس کسب سهمیه داشته باشیم. همچنین به دلیل این که سال گذشته میلادی ما در رشته 400 متر بامانع هم توانستیم جواز حضور در رقابت‌های جهانی را بگیریم، امیدواریم در این رشته هم سهمیه کسب شود و تعداد دوومیدانی‌کاران ما در المپیک بیشتر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی خبرگزاری برنا پرتاب وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست

اولین ورزشکاری که سهمیه المپیک 2024 پاریس را کسب کرد، رکورد تپانچه 25 متر را ارتقا داد...

طرفداری| هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هانیه رستمیان در مسابقات سهمیه المپیک به میزبانی برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و رکورد ایران در تپانچه ۲۵ را ارتقا داد.

پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست