Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه پیشنهاد تأمین کالای اساسی اقشار آسیب پذیر به ستاد تنظیم بازار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد شریعتمداری درباره اجرای قانون تأمین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر، گفت: اگر در ادامه سال 98تحولی در توسعه فعالیت‌های تعاونی کارگری، کارمندی و توسعه فعالیت تعاونی که دارای دریافت‌های ثابت هستند، ایجاد شود، می‌توان با نرخ کنونی ارز نیز نیازهای مردم به ویژه کالاهای اساسی را با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر در بازار آزاد فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه باید از ارز 4200تومانی که برای تأمین کالای اساسی در نظر گرفته شده به درستی استفاده شود، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده جامعه کارگری و بازنشستگان کشور ضرورت تأمین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر را در جلسات ستاد تنظیم بازار مطرح کرده است.
این عضو کابینه دولت اظهار کرد: در صورتی که ستاد تنظیم بازار در تصمیمات خود به این مسائل توجه کند می‌توان با روش‌های معقول‌تری کالاهای اساسی موردنیاز مردم را تأمین کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما قانون تأمین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر چه میزان اجرا شده است؟ توضیح داد: تاکنون به جز پرداخت‌های نقدی یعنی سبد حمایت معیشتی که به حدود 18میلیون خانوار پرداخت شده، پرداخت غیرنقدی در دستور کار قرار نگرفته زیرا زیرساخت‌های الکترونیکی موردنیاز برای آن فراهم نشده اما تحقق این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عاملان توزیع غیرمجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در شهرستان خوی، خبر داد  و در تشریح  این خبر گفت: برابر اخبار دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سود جو و فرصت طلب؛ گندم یارانه‌ای را در بازار آزاد به فروش می‌رسانند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق ارز و کالا قرار گرفت. 

سردار رحیم جهانبخش افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد صاحب کارخانه با مشارکت تعدادی افراد سود جو یک هزار تن گندم یارانه‌ای به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا ۲ دستگاه کامیون توقیف و ۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش ضمن تاکید بر برخورد جدی با مخلان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی