Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: آیت الله سعیدی و آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در قم و آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهدای سانحه هوایی در قم دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خرداد از ایسنا، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در قم و آیت الله خاتمی امام جمعه تهران، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب وهمچنین برخی مسئولان عصر روز گذشته با حضور در منزل شهید محمد صالحه و شهیده زهرا حسنی سعدی و شهید محمدامین بیروتی در قم با خانواده های داغدار ابراز همدردی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهیدان محمد صالحه و همسرش زهرا حسنی سعدی و شهید محمدامین بیروتی دانشجویان نخبه کشور در رشته های رایانه و فیزیک و در حال ادامه تحصیل در کشور کانادا بودند که درسانحه هوایی بامداد چهارشنبه گذشته به شهادت رسیدند.

مرحوم محمد صالحه یکی از قوی‌ترین، باهوش‌ترین و نجیب‌ترین برنامه‌نویسان ایرانی بود که برای ادامه‌ تحصیلات دکتراش به دانشگاه تورنتوی کانادا می‌رفت و قصد داشت پس از اتمام دکترا به ایران بازگردد.

مدال نقره المپیاد کشوری کامپیوتر 82، مقام سوم مسابقات جهانی روبوکاپ شبیه سازی فوتبال 2004، مقام دوم مسابقات جهانی روبوکاپ شبیه سازی امداد 2007، مقام هفتم مسابقات ACM منطقه ای غرب آسیا  2009، مدال طلای المپیاد دانشجویی کامپیوتر 89 بخشی از افتخارات علمی او بودند.

همسر او زهرا حسنی سعدی فارغ التحصیل رشته فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف بود و در کنار تحصیل در کانادا، به انجام فعالیت های مذهبی و دینی اهتمام ویژه داشت.

برچسب ها: قم ، خاتمی ، سعیدی ، سقوط هواپیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: قم خاتمی سعیدی سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی