Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوارنگاره جدید میدان ولی عصر(عج) به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان در سانحه هواپیمایی نصب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیوارنگاره جدید میدان ولی عصر(عج) با درج شعر «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر/ جز همدلی نباشدمان مرهمی دگر؛ داغ سنگین‌تر شد» به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان عزیزمان در سانحه هوایی نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این دیوارنگاره با ادای احترام تمام قد به جانباختگان حادثه سرنگونی هواپیما و  مراسم تشیع شهید سلیمانی در کرمان رونمایی شد. در این دیوارنگاره اسامی شهدای سانحه هواپیمایی بویینگ اوکراینی و جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان آمده است.


 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوارنگاره میدان ولی عصر شهادت سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع ۳ سانحه رانندگی شامل ۲ واژگونی و یک حریق خودرو طی ۲ ساعت در شهر قزوین خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از وقوع سه سانحه رانندگی طی دو ساعت در واپسین ساعت شامگاه چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین-زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن‌سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین همچنین از وقوع دو سانحه واژگونی خودرو خبر داد و گفت: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیر همسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک باغ دبیر در محل حضور یافتند.

ململی یادآور شد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در باند شرقی بلوار آیت‌الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن‌سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 745631

دیگر خبرها

  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • مقاومت مجاهدانه مردم فلسطین روی دیوارنگاره میدان انقلاب
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • نماهنگی به مناسبت شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
  • طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان