Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار ویدیویی از کتک زدن یک فلسطینی نمازگزار در مسجدالاقصی در شبکه های اجتماعی واکنش های بسیاری از فعالان حقوق بشر را در برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، انتشار ویدیویی از کتک زدن یک  فلسطینی نمازگزار در مسجدالاقصی در شبکه های اجتماعی واکنش های بسیاری از فعالان حقوق بشر را در برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فیلم ویدیویی نشان داده می شود که نظامیان صهیونیست در هنگام دستگیری این نمازگزار به سر وی ضربه می زنند.

 

این حادثه در نزدیکی باب الرحمه مسجد الاقصی اتفاق افتاد. شاهدان گفتند که اسرائیلی ها پس از حمله به محل نماز جماعت بسیاری از نمازگزاران را دستگیر کردند.

 

رژیم صهیونیستی در سال 2003 به بهانه فعالیت های سیاسی باب الرحمه را بست و اجازه ورود و خروج فلسطینی ها را از آنجا نمی دهد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فلسطینیها مسجدالاقصی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علی اوجی وردست مهران مدیری ویدیویی منتشر کرد که اعلام می‌کرد رضا رشیدپور مرده است؛ ویدیویی که واکنش برانگیز شد اما چون اوجی گفته بود، عده‌ای جدی نگرفتند. حالا رضا رشیدپور آمده و گفته که این تبلیغی است که برای فیلم سال گربه ساخته‌اند. این ویدیوی عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عصبانیت کارشناس صهیونیستی از حمله صهیونیستها با ریزپرنده پیتزابَر
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • روایت عملیات وعده صادق از زبان جوانان فلسطینی
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری
  • ویدیویی با ادعای درگیری گشت ارشاد با مردم در رشت!
  • کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش