Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون بین‌المللی زنان مسلمان در مورد وضعیت شروع به کار این فدراسیون گفت: اجازه بدهید قدم‌ها را محکم و درست برداریم و عجولانه نباشد. یک شبه نمی‌شود کار را انجام داد.

به گزارش ایسنا، الهه عرب عامری، سرپرست فدراسیون بین‌المللی زنان مسلمان در همایش ملی زن و ورزش، گفت: فکر نمی کردم کار واقعا اینقدر زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات بسیار زیادی را برگزاری کردیم و ۶ ماه پیش جرقه برگزاری همایش زده شد. حدود ۶ ماه زمان برد تا بتوانیم این همایش را برگزار کنیم.

او افزود: پنج سخنران برای همایش معرفی و دعوت شده‌اند. ۶۰ مقاله برای ما ارسال شد که بعد از بررسی ها ۵ سخنران را انتخاب کردیم. یکی از محورهای مورد بحث ورزش قهرمانی است که می توان به بسیاری از سوال ها پاسخ داد. شهرداری نقش مهمی در ورزش همگانی دارد به همین دلیل تجربیات و چالش‌‌های ورزش شهروندی مواردی است که درباره آن صحبت می شود.

عرب عامری در پاسخ به این سوال که روند آغاز به کار فدراسیون بین‌المللی ورزش زنان مسلمان چگونه است؟ گفت: وقتی حکم سرپرستی خود را گرفتم هیچ چیزی وجود نداشت. وقتی که  فدراسیونی را به مسئولی می‌دهید کلید جایی را به او می‌دهید اما من چیزی نداشتم. فکر کردم باید جای مناسبی را چه من باشم یا نه فراهم کنیم چون ارباب رجوع این فدراسیون کاردارها و سفارتخانه‌ها هستند پس جای مناسبی می‌خواست. حدود ۵-۶ ماه این موضوع طول کشید. برای گرفتن طبقه اول در ساختمان چهارطبقه مجموعه انقلاب تلاش زیادی کردیم و باید مستاجری را بیرون می‌کردیم. قدم باید محکم برداشته شود. وقتی آنجا را نیم بند تحویل گرفتم وضعیت خیلی مناسبی نداشت با این حال جلسات متعددی را با خانم فرهادی‌زاد و کارشناسان گذاشتیم و الان خط مشی داریم. مسابقه بین المللی برگزار کردن راحت است اما باید نماینده کشورها بیایند کارها انجام شود و رئیس فدراسیون انتخاب و کار شروع شود. اجازه بدهید قدم‌ها را محکم و درست برداریم و عجولانه نباشد. یک شبه نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الهه عرب عامری فدراسیون بین المللی زنان مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
در این مجمع، مزجی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و احمد نامنی سرپرست دفتر مشترک فدراسیون‌ها و حسن‌زاده دبیر‌کل کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.
حمید براتی، محمدکاظم حججی، علی اکبر حسن‌پور حیدری ، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری برای تصدی ریاست فدراسیون ترای اتلون رقابت کردند.
در مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون حمید براتی ۱ رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی رئیس سابق فدراسیون نیز ۵ رای بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • موشک‌هایی که با زنان و کودکان کاری نداشت
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر